הבגרויות מתקרבות ורואים כבר את הסוף? כך תחגגו את סיום התיכון עם החברים!

הבגרויות מתקרבות ורואים כבר את הסוף? כך תחגגו את סיום התיכון עם החברים!

כל סוף הוא התחלה חדשה

סיום תיכון הוא ללא ספק מעמד מרגש במיוחד – אחרי 12 שנים מפרכות, משמעותיות, מלמדות וקשות הגיע הסוף. הספקתם בתקופה הזאת להתבגר, ללמוד על עצמכם ועל הסובבים אתכם, לצבור חוויות, לצמוח ולרכוש השכלה משמעותית שתלווה אתכם עוד הרבה שנים. אבל האמת היא שסיום שנות הלימודים שלכם היא ממש לא הסוף – מדובר בעצם רק בהתחלה! אחרי שתנוחו קצת, תישנו ותנוחו כמו שצריך, תמשיכו את הדרך שלכם בשנת שירות, שירות צבאי או שנת שירות משמעותית, שם תוכלו לתת את תרומתכם למדינה. אבל עד אז יש לכם עוד קצת זמן לחגוג, להנות עם החברים ולוודא שאתם מציינים כמו שצריך את המעמד המיוחד שבו אתם נמצאים. בשביל לעזור לכם להפוך את החגיגות להכי שוות ומושקעות שיש, ריכזנו עבורכם כמה דברים שאתם פשוט חייבים לעשות לפני שאתם יוצאים מגבולות בית הספר.

תכינו ספר מחזור מושקע

לספר מחזור יש את היכולת המיוחדת לסכם את כל חווית התיכון שלכם בפריט נוח שפשוט לשמור קרוב אליכם. בשביל להפוך את חוויית התיכון שלכם לבלתי נשכחת, חשוב שתשמרו את כל הזכרונות שלכם כמו שצריך בספר מחזור מושקע, איכותי ונוגע ללב. בספר המחזור תוכלו לשים תמונות של חברי השכבה ביחד ולחוד מטיולים שנתיים, יציאות כיתתיות וכלל האירועים והחוויות המשותפות שצברתם. בנוסף, תוכלו להעניק לכל תלמיד מקום אישי משלו בספר המחזור, שם יקבל כמה מילים טובות בחריזה מחבריו לכיתה ולשכבה ויוכל להגיד כמה מילים בעצמו. אז איך תעצבו את ספר המחזור שלכם?

תשקיעו בחולצות שכבתיות מגניבות

חולצות מחזור הן ללא ספק פריט חובה בכל שכבה תיכונית שמתכננת לסיים כמו שצריך את הלימודים בטעם טוב. עד לא מזמן הוצאה של חולצה שכבתית הייתה פרוצדורה מסובכת ומלאה בהתעסקויות, אבל האמת היא שכיום זה הרבה יותר פשוט. במגוון חנויות אינטרנטיות בינהן עדן חולצות, תוכלו לעצב חולצת מחזור מודפסת משלכם בממשק נגיש ונוח אונליין. אחרי שתבחרו את הגלופה המושלמת, הצבע וסגנון החולצה ותעלו את העיצוב לממשק הם כבר ידאגו לשאר. את זמנכם תוכלו להקדיש להמשך תכנון החגיגות ולהנות ממעט הזמן שנותר לכם ביחד.

תארגנו את הנשף הכי שווה שיש

הנשף היא ללא ספק החגיגה הכי גדולה וחגיגית שנוגעת לסיום שנות הלימודים שלכם. תשקיעו בדיג'יי רציני, תפרגנו באולם אירועים מוגזם ותרקדו עד אור הבוקר. אם אתם רוצים באמת להתפנק תוכלו להזמין אומן מוכר וידוע שאתם אוהבים ולבדוק אם הוא מוכן להופיע אצלכם ביום החגיגי שלכם. אם תצליחו להתארגן על סכום כסף נחמד או איזה ספונסר – יכול להיות שתוכלו לארגן הופעה ממש מגניבה.

תזכרו להגיד למורים תודה

המורים שלכם היו שם לצידכם לאורך הדרך – החל מבימים הראשונים של חטיבת הביניים ועד לתקופות הבגרויות המאתגרות שבהם למדתם שאתם מסוגלים להכל. לכבוד סיום התיכון שלכם, חשוב שתגידו תודה למורים האהובים שלכם שהם היו שם בשבילכם אוזן קשבת, שהסכימו להקשיב, לעזור, לתמוך ולשאול ותמיד רצו לטובתכם. תוכלו להעניק למחנכת או המחנך הכיתתי שלכם מתנה מיוחדת, שובר זוגי לחופשה מפנקת וכמובן לשמח אותם בברכה אישית מהלב שכתבתם שתביע את ההערכה הרבה שאתם רוחשים. מקצוע ההוראה הוא לא פשוט, חשוב שתזכירו להם עד כמה אתם מעריכים אותם אחרי כל מה שעברתם ביחד.

פורסם על ידי