האם ניהול מוניטין הוא שירות המסופק על ידי משרד פרסום?

האם ניהול מוניטין הוא שירות המסופק על ידי משרד פרסום?

מישהו פרסם עליכם משהו, והפרסום הזה כבר הגיע אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל סביב שימכם. חוץ מהתחושה הקשה שמלווה אתכם כרגע, עליכם להיכנס עכשיו גם לתהליך של התמודדות עם המצב, והדבר היחיד שהצלחתם להבין הוא שישנו שירות הנקרא ניהול מוניטין, שיכול לסייע לכם למסמס את הפרסום הזה ולהחזיר את שימכם אל ימי התהילה שלו. נתחיל ונאמר שאין בתיאור זה שום הגזמה, וזוהי בהחלט התוצאה שלה אתם יכולים לצפות כתוצאה משירות ניהול מוניטין, אבל השאלה היא מי מספק שירות כזה? האם עליכם לפנות למקדמי אתרים? אולי למשרד יחסי ציבור? אולי לחברה שבונה אתרי אינטרנט? ובכן, התשובה היא לא זה, לא זה ולא זה, אלא משרד פרסום.

משרד פרסום וניהול מוניטין – כמו כפפה ליד

בחיפוש פשוט באינטרנט תוכלו לגלות שישנם מספר מקדמי אתרים שמציעים גם שירות ניהול מוניטין, אבל כדאי מאוד לבחור ספק שיש לו ניסיון בניהול מוניטין דווקא. ניהול מוניטין היא פרקטיקה שאכן נשענת על מתודולוגיות של קידום אתרים, אך מחייבת גם יכולות נוספות לביצוע פעולות נוספות גם מחוץ למרחב הקיברנטי. את היכולות הנדרשות לצורך ניהול מוניטין אפקטיבי, אפשר למצוא לרוב גם אצל משרד פרסום שעיקר פעילותו מבוססת על רשת האינטרנט. בתהליך ניהול המוניטין, עשויים להיות מעורבים תהליכים שונים של פרסום, יחסי ציבור, קידום תוצאות חיפוש ואפילו התקשרות עם פאבלישרז או הגורמים שפרסמו את התוכן השלילי אודותיכם, ומשרד פרסום יכול להירתם לטובת משימה זו.

מה מבצע משרד פרסום במסגרת התהליך של ניהול מוניטין?

במסגרת השירות, מבצע משרד פרסום תחזוקה של מוניטין הלקוח, ניטור של הרשת לאיתור פגיעות במוניטין וקידום אלמנטים חיוביים בפעילות הלקוח. במקביל, נכנס משרד הפרסום לפעולה גם ובעיקר, כאשר נוצרת פגיעה במוניטין הלקוח. במקרה כזה, יבצע המשרד מספר פעולות המיועדות לדחוק את התוצאות השליליות שפורסמו אודות הלקוח, אל הדפים האחוריים של גוגל מחד, ולהסיר את הפרסומים מהמקור עצמו באמצעות פנייה אל הגורם המפרסם בבקשה, ולעיתים גם בדרישה, להסיר את הפרסום לחלוטין. רמת הביצוע ומגוון הטכניקות שיודע משרד הפרסום ליישם, הם שיקבעו את התוצאה ממנה תוכלו ליהנות ולכן, כדי להבטיח ששמכם ינוקה באופן מקצועי, מומלץ לעבוד עם מקצוענים בניהול מוניטין.

פורסם על ידי