האם בשנת 2020 קידום אתרים אורגני הוא עדיין רלוונטי?

האם בשנת 2020 קידום אתרים אורגני הוא עדיין רלוונטי?

נדמה כי בשנת 2020, קידום אתרים הוא רלוונטי מתמיד. בעוד שחלק מבעלי העסקים לפעמים מעדיפים לתת דגש גדול על קידום ממומן ופחות על קידום אורגני, חשוב להבין כי התמונה של קידום ופרסום באינטרנט היא רחבה למדי. נסביר למה אנחנו מתכוונים.

בעוד שחלקנו יכולים בקלות לטעות ולחשוב שהדבר היחיד שיוביל אותנו לדפים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל הוא קידום ממומן, התמונה היא קצת אחרת. אם מדברים על התמונה הכללית של קידום אתרים ופרסום ושיווק בגוגל, מדברים למעשה על פיזור הביצים בהרבה יותר מסל אחד. במקביל למאמצים של תהליכי קידום אורגני SEO, יהיה גם חשוב לפרסם באופן ממומן בפלטפורמות שונות. מה ייתן לנו קידום אורגני ומה ייתן לנו קידום ממומן? נסביר.

למה מתכוונים כשאומרים "קידום אתרים"?

אז מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד? בסופו של דבר, לא משנה מה בית העסק מוכר, לבעלי העסק ישנה שאיפה ברורה אחת: להופיע במקומות הראשונים או בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי החיפוש.

בכדי לעשות זאת, תמיד יהיה באפשרותכם לשלם על קידום ממומן באינטרנט, מה שייקח אתכם אי שם למעלה למקומות הראשונים בביטויי החיפוש הרלוונטיים. יחד עם זאת, ברגע שהקמפיין הממומן שלכם יסתיים, אתם בדרך כלל תחזרו לאותם דירוגים טבעיים (אורגניים) שאתם "זכאים" להם (לפי דעתו של דוקטור גוגל). נכון, זה קצת מבאס. בכדי להימנע מזה, יהיה מומלץ להשיק את מאמציכם לא רק בקידום הממומן באינטרנט, אלא גם בתהליכים של קידום אורגני.

קידום אורגני ב-2020: הרלוונטיות שהולכת וגוברת  

נכון לשנת 2020, קידום אורגני SEO עדיין תקף ועדיין בעל חשיבות ענקית. נכון, לפלטפורמות החברתיות יש כוח אדיר ואי אפשר להתכחש לכך, אבל כשאתם מחפשים אחר מוצר או שירות, להיכן אתם פונים? לפייסבוק? לאינסטגרם? לא, אתם כמעט תמיד תפנו לגוגל.

ואם זוהי התמונה, אז קיבלנו את התשובה למה ששאלנו בתחילת המאמר: האם קידום אתרים עדיין רלוונטי ב-2020? בואו נחדד את זה אפילו יותר, כל עוד כולנו פונים לגוגל עבור מידע וטיפים, קידום אתרים אורגני SEO רלוונטי ונותן בראש. שאלתם את עצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד? ב-2020, קידום אתרים עובד במספר שיטות ודרכים שונות. בעוד שחלק מהמקדמים נוקטים בשיטות קידום X, חברות קידום אתרים אחרות נוקטות בשיטות Y. מדוע זהו המצב, מדוע בעצם אין "שיטה אחת" לקידום? תשאלו את האלגוריתמים של גוגל, שלעולם לא מבשרים לנו על "הוראות לקידום מוצלח". אבל זה כבר נושא אחר לגמרי.

בהצלחה!

פורסם על ידי