האם אפשר לקדם עסק מקומי בגוגל?

האם אפשר לקדם עסק מקומי בגוגל?

בעבר, אם היינו רוצים לקדם את העסק המקומי שלנו, היינו תולים שלטים ומחלקים פליירים על דבר דוכן הפלאפל החדש שהגיע לשכונה, או המספרה שנפתחה עד לא מזמן ברחוב אבן גבירול. גם היום נוהגים לפרסם עסקים מקומיים בשיטת הפליירים וכבודם במקומם מונח, אך כדי להעצים את מאגר הלקוחות ולתת להם מענה ברגעי האמת של חיפוש בגוגל, כדאי להשתמש בקידום מקומי.

מהו קידום מקומי

קידום מקומי בגוגל מאפשר לכם להציג את מיקומכם, הכתובת שלכם ומספר הטלפון כבר בתוצאות החיפוש. כך שאם יש לכם מעבדה לתיקון סלולר ואתם מחפשים "תיקון אייפון באילת", תוכלו להיתקל בתוצאות חיפוש מגוונות המציגות לכם נתונים חיוניים כמו מפה, כתובת וטלפון. לאחר העדכונים החדשים של גוגל, מנוע החיפוש יכול אף להציג תוצאות חיפוש מקומיות גם ללא ציון מיקום. אם, למשל, אתם גרים בתל אביב ומקלידים מילים כמו "פיצה" או "תיקון נעליים", גוגל כבר יידע למקם אתכם.

איך גוגל יודע היכן אני גר?

מנוע החיפוש של גוגל משתמש באמצעים שונים על מנת לאתר את מיקומו של הלקוח. ראשית, הוא מזהה את כתובת ה-IP הייחודית של כל מחשב. שנית, הוא לומד על היסטוריית החיפושים של הגולש. כלומר, אם הגולש מרבה לחפש שירותים בצפון הארץ, גוגל יסיק שהגולש גר בצפון ויציע לו שירותים בהתאם.

כך תקדמו את העסק המקומי שלכם

פתחתם דוכן מזון בקניון בקריות, אך מרגישים שאינכם מצליחים להגיע לכל אנשי הצפון? יש לכם עסק חדש בבאר שבע, אבל כרגע רק החברים שלכם יודעים עליו? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לקדם את העסק המקומי:

  • Google My Business – באתר של דניאל זריהן תוכלו למצוא מידע על הפלטפורמה של גוגל המיועדת לעסקים ומאפשרת לבצע חיפוש לוקאלי. הכלי מציע כמה פיצ'רים חינמיים בתור התחלה. כך שגם אם אין לכם אתר, תוכלו לקשר לשם העסק שלכם לא רק את המיקום אלא גם את תגובות הלקוחות על השירות שלכם.
  • עמוד פייסבוק – פתיחת דף פייסבוק לעסק תסייע לכם לפנות בדרך טובה וידידותית לקהל היעד שלכם.
  • מתאימים את האתר לחיפוש המקומי – אתם יכולים לעזור לגוגל לאתר אתכם על ידי כך שתדאגו לציין את הכתובת ומספר הטלפון באתר שלכם, ובייחוד בעמודי התוכן.
  • אינדקסים מקומיים – הצטרפו לאינדקסים המקומיים המציינים את המיקום שלכם, על מנת לקדם עניינים.

לא רק קידום לוקאלי

קידום מקומי בפרט וקידום אתרים בכלל חיוני ביותר לאתר שלכם. גם אם העסק שלכם קטן יחסית ועדיין לא הצליח לצבור לעצמו שם, תוכלו להראות לכל הגולשים שאתם יכולים להיות גדולים ממש בעזרת קידום אתרים איכותי. לשם כך, אתם מוזמנים לפנות למקדמים מקצועיים שנושמים את עולם האינטרנט מדי יום ביומו. מקדמים אלה עובדים עם אנשי מקצועי טובים שיכולים להפוך את האתר שלכם לפנינה בעולם האינטרנט.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי