האבולוציה של פלטפורמות לניהול משאבי אנוש ע"פ היי בוב

האבולוציה של פלטפורמות לניהול משאבי אנוש ע"פ היי בוב

עם התחדשות הטכנולוגיה והצרכים המשתנים של חברות היי טק, אנחנו תוהים לגביי תפקידה העתידי של מחלקת משאבי אנוש. לכן פנינו לחברת היי בוב, חברה שפיתחה פלטפורמה לניהול משאבי אנוש לתת לנו קצת רקע על תפקידה של המחלקה בעידן המשתנה. נתחיל בהסבר קצר: מחלקת משאבי אנוש אחראית על גיוס וניהול עובדים. הם אחראים על גיוס החברה, ההכשרה, ההטבות, התגמול וקשרי העובדים. מחלקת משאבי אנוש מתפתחת וגם התפקיד של פלטפורמות ניהול משאבי אנוש משתנה.  מהיותה רק שומרת שיא, היא הפכה לשותף אסטרטגי שיכול לעזור להניע עסקים. מחלקת משאבי אנוש בהייטק מסתמכת על פלטפורמת ניהול משאבי אנוש כדי להפוך את התהליך ליעיל יותר ולשמור על הכל מאורגן. פלטפורמת ניהול משאבי אנוש התפתחה מלהיות רק שומרת רשומות לשותף אסטרטגי שיכול לעזור להניע עסקים.

סוג חדש זה של פלטפורמה מציע יתרונות רבים, כולל:

  • – יעילות משופרת
  • – עלויות מופחתות
  • – פרודוקטיביות מוגברת
  • – איסוף נתונים מדויק יותר
  • – תקשורת משופרת

חברת היי בוב מסבירה: מחלקות משאבי אנוש בחברות הייטק מתמודדות עם הרבה אתגרים חדשים. עם התפתחות הטכנולוגיה, גם פונקציות משאבי אנוש התפתחו. יש צורך להתפתח עם הנוף המשתנה ולהתעדכן בטרנדים האחרונים בענף. עם יותר ויותר חברות היי-טק שמתקרבות לעבודה מרחוק, יש צורך פלטפורמה לניהול משאבי אנוש שיכולה לסייע בניהול אתגרים אלו. האבולוציה של פלטפורמות לניהול משאבי אנוש עזרה להקל על מנהלי משאבי אנוש לנהל את שעות העבודה ורישומי הנוכחות של הצוות שלהם, כמו גם לנהל את נתוני העובדים.

ומה לגביי העתיד?

ע"פ חברת היי בוב : העתיד של משאבי אנוש עוסק בנתונים. מחלקות משאבי אנוש משתמשות בנתונים כדי לקבל החלטות טובות יותר ולמצוא את הכישרונות הטובים ביותר עבור החברה. מכאן ניתן להסיק ששימוש בפלטפורמה לניהול משאבי אנוש היא הכרח בהתפתחות של חברה שרוצה להצליח.

 

פורסם על ידי