דע מניין באת ואיפה לפרסם

דע מניין באת ואיפה לפרסם

כיום בעלי עסקים, מהקטנים דרך הבינוניים ועד הגדולים, נדרשים לעסוק רבות בבחירה נכונה ונבונה של הפלטפורמות בה יבחרו לפרסם ולשווק את העסק שלהם. בעולם מורכב זה, הבחירה איפה, כמה ומתי לפרסם? הופכת להיות גורם משמעותי בהצלחתם של עסקים רבים.

לכל עסק ישנו תקציב קבוע המשמש אותו לפרסום ושיווק. על מנת להביא לניצול מרבי של תקציב הפרסום והשיווק, ההמלצה לבעלי עסקים היא, – ראשית כל, לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע אשר יוכלו להצביע על אפיקי השיווק והפרסום שיהיו יעילים ויוכלו לפנות לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב כמה שניתן.

בפנייה לאנשי מקצוע שזו התמחותם, יש מיקוד בפעילות הפרסום והשיווק אשר תביא לניצול יעיל של התקציב ובכך יגדיל בית העסק בטווח הזמן קצר יחסית את קהל לקוחותיו. הצלחה זו, יש בה עם הזמן להביא באופן טבעי להגדלת תקציב השיווק והפרסום ובכך לאפשר לבית העסק פרסום ושיווק נרחב יותר בעתיד.

במאמר זה ננסה לגעת במספר אפיקים יעילים ומשמעותיים שיש בהם לתרום לפרסום ושיווק יעיל של בתי עסק שונים.

פרסום במרחב הדיגיטלי

בתי עסק רבים אינם יכולים להרשות לעצמם להשאיר את המרחב הדיגיטלי ללא נוכחותם. במשך רוב שעות היממה, רבים מהלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק נמצאים במרחב הדיגיטלי, בין אם ברשתות החברתיות, אתרי חדשות ואקטואליה, אתרי סרטונים ומוזיקה ועוד.

המרחבים הדיגיטליים, מאפשרים כיום לבעלי עסקים להקים מערך שיווק ופרסום מהוקצע ומדויק שממנו ניתן לאפשר לגולשים רבים להכיר את העסק, יתרונותיו וייחודו ושאר מאפיינים אותם נרצה להדגיש. מעבר לכך, מאפשר המרחב הדיגיטלי, בעזרת שיווק ופרסום נכון וממוקד, להגיע אף לקהל לקוחות בכל מקום בעולם בצורה שתרחיב את מספר הלקוחות באחוזים אסטרונומיים.

פרסום באמצעות מוצרים נלווים

בישראל ואף במדינות נוספות תמיד יקבלו בברכה מתנות הניתנות בחינם. אותן מתנות הופכות עבור בעלי עסקים רבים לשטחי פרסום משמעותיים, כשדרך אותן מתנות ניתן להביא לחשיפה של העסק.

השימוש במתנות מאפשר לעסקים להביא להכרה ולהצגת העסק דרך אותם מוצרים אותם הם מחלקים בחינם כמתנה, בין אם ללקוחות קיימים אשר זוכים בכל רכישה למוצר נלווה בחינם ובין אם בחלוקת מתנות כאלו ואחרות, במקרים בהם בית העסק עורך פעילות שיווקית.

למוצרים הנלווים שהפכו בעצם לשטחי פרסום, אין סוף והם יכולים להיעשות על גבי מכשירי כתיבה, דיסק און קי, מחזיקי מפתחות, סיכות דש, חולצות, סטיקרים, מטריות או כל מוצר אחר עליו ניתן להדפיס לוגו או להעביר מסר שיווקי.

שימוש בגופי תקשורת

לפרסום הקלאסי בגופי התקשורת יש עדיין מקום משמעותי ומכובד עבור עסקים רבים. כיום ניתן למצוא גם בגופי תקשורת אלו מחירים אטרקטיביים בשיבוצים מסוימים אשר יתאימו לעסקים קטנים וכאלו בצמיחה כאפשרות רלוונטית. בתי עסק גדולים, יכולים  לבחון פרסום בגופי תקשורת תוך שימוש נבון ונכון בגופים אלו בין אם מדובר במקומונים, תחנות רדיו אזוריות או אינטרנטיות, עלוני פרסום בקהילה ואף ערוצי טלוויזיה נישתיים.

פורסם על ידי