דלפקי קבלה מעוצבים למשרד

דלפקי קבלה מעוצבים למשרד

דלפק קבלה מקדם את בואם של הלקוחות בסוגים רבים של בתי עסק. בדרך כלל, דלפק הקבלה בעל יחסי הציבור הטובים ביותר הוא זה שנמצא במלון. לפעמים נדמה כי איכות השירות של בית המלון שבו מתארחים משתקפת דרך רמת היעילות של דלפק הקבלה שלו.

אך למעשה, בתי עסק רבים שיש בהם מזכירה וקבלת קהל – זקוקים לדלפק קבלה איכותי ומרשים. דלפק הקבלה הוא הדבר הראשון שבו הלקוחות והאנשים שניגשים לקבל שירות נתקלים. זוהי רק אחת הסיבות לכך שדלפק הקבלה צריך להיות מעוצב באופן נעים לעין ולהיות עשוי מחומרים איכותיים שלא מושפעים בקלות מפגעי הזמן.

איפה מומלץ לקנות דלפקי קבלה?

כאשר בעל עסק כלשהו שיש בו מתן שירות, כמו רופא שיניים למשל, מעוניין לחדש את המשרד עם דלפק קבלה חדש – הוא צריך לבחור מתוך היצע די גדול שיש בשוק. ישנם דלפקי קבלה בעיצוב מותאם אישית, שניתן ליצור באמצעות צוות של מעצב פנים ונגריה. דלפקים כאלה יהיו בדרך כלל יקרים למדי, אך התמורה שתתקבל תהיה עיצוב ייחודי שלא ניתן יהיה למצוא בשום מקום אחר.

אם רוצים להשקיע מעט פחות בתהליך העיצוב והבנייה של הדלפק, כדאי לפנות לאחת מיצרניות הריהוט או משווקות הריהוט שפועלות בשוק ולבדוק את קטלוג המוצרים שהן מציעות. פנייה לחברה שכזו אמנם תהיה ויתור במובן מסוים על הייחודיות של העיצוב, אך אם הדבר החשוב לכם הוא איכות המוצר ואיכות חומרי הגלם – זוהי בהחלט בחירה טובה.

יש גם אפשרות נוספת – לפנות לאחת מהחברות שמציעות קטלוג של דלפקים ולבקש מהן לבנות דלפק קבלה בהתאמה אישית. בדרך כלל תתקבל תוצאה משביעת רצון ביותר מפעולה כזו. העלות תהיה בטווח המחיר של בין עבודה עם מעצב פנים ונגר פרטיים לבין קניית דלפק מתוך קטלוג מוכן.

מאיזה חומרים כדאי לבנות דלפק קבלה?

דלפקי הקבלה הקלאסיים בנויים בדרך כלל מעץ. יש חשיבות גדולה לחומר הגלם שבו משתמשים לבניית הדלפק. אך פרט לדלפקי העץ ניתן למצוא דלפקים טובים מאוד שמבוססים על מתכת או זכוכית. חומרי העץ שמשתמשים בהם בדרך כלל הם עץ סנדוויץ' או עץ מלא. ניתן גם להשתמש בפורמייקה או בפורניר על מנת לקבל את הדלפק האידיאלי. הבחירה של חומרי הגלם צריכה להיעשות בהתאם לעיצוב הכללי של המשרד שבו יוצב הדלפק. יש חשיבות לכך שהדלפק לא ייראה כנטע זר במקום שבו הוא מוצב, ושישתלב בצורה טובה בשפה הסגנונית ששולטת באותו החלל.

כדי ליצור דלפקים מעוצבים היטב, ניתן לשלב בין חומרים שונים. שילוב של מתכת וזכוכית הוא שכיח מאוד, אך ניתן לשלב גם עץ עם מתכת ועץ עם זכוכית. כאשר עובדים על עיצוב מותאם אישית קל יותר להגיע לתוצאות מרשימות של שילובי חומרים שונים.

נדרשת עמידות לאורך זמן

כאשר בוחרים דלפק קבלה כדאי לוודא שהוא עמיד ויחזיק לאורך זמן. מדובר בהוצאה די גדולה, כזו שלא רוצים לעשות כל זמן קצר. דלפק קבלה צריך להחזיק כמה שנים טובות, והוא צריך לשמור על המראה שלו ועל החוזק שלו. כמובן שלצורך כך יש גם להקפיד לשמור עליו ולתחזק אותו היטב. כל דלפק מגיע עם הוראות תחזוקה שונות, בהתאם לחומרים מהם הוא עשוי. חשוב מאוד להקפיד על שמירה וביצוע של הנחיות התחזוקה – כדי שהוא באמת יוכל לספק את מטרתו לטווח ארוך.

לסיכום

דלפק קבלה הוא מעין ראי של העסק כולו. כך רואים זאת לא פעם האנשים שמגיעים לעסק שמעניק שירות לקהל הרחב. הדלפק צריך לשדר את המסר הנכון ולהיות מעוצב היטב ומתוחזק היטב. כך ניתן להשיג את המטרה העיקרית שלשמה הוא מוצב – לשמש מבוא לקבלת השירות עצמה בעסק.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי