דירות למכירה בירושלים – זה הזמן להשקיע בבירה הנצחית של ישראל

דירות למכירה בירושלים – זה הזמן להשקיע בבירה הנצחית של ישראל

הריבית האפסית במשק הישראלי יחד עם הבורסה התנודתית – כל אלו ועוד גורמים לישראלים לחפש אפיקי השקעה אחרים, ורבים בוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן. יש מגוון אפשרויות להשקעה בנדל"ן, למשל דירות מגורים, משרדים ונדל"ן מסחרי. נכון לשנת 2019 כדאי לבדוק היכן ניתן לקבל תשואה גבוהה כדי להשקיע בתבונה את הכסף, בין הערים המומלצות להשקעה בדירות ניתן למצוא את ירושלים, עיר הבירה הנצחית של מדינת ישראל.

קניית דירות להשקעה לעומת אפיקי השקעה אחרים

כל משקיע מעוניין להשיג תשואה גבוהה ככל הניתן ולמנף את כספו היטב. בעבר משקיעים רבים בחרו אפיקי השקעה סולידיים יחסית כמו תוכניות חיסכון לטווח ארוך בבנקים המסחריים, עם הזמן רבים התחילו להשקיע גם בבורסה, אך כיום הריבית במשק נמצאת בשפל חסר תקדים והבורסה תנודתית ואינה יציבה, לכן רבים בוחרים להשקיע את כספם בדירות.

לאחר רכישת הדירה ניתן להשכיר אותה וליהנות מדמי שכירות גבוהים, בהתאם למיקום הנכס ולאזורי הביקוש. ב-15 השנים האחרונות מחירי הנדל"ן בארץ קפצו באופן משמעותי ומי שרכש נכס יכול כעת לממש אותו ברווח עצום. לכן, אין זה פלא כי רבים מחפשים דירות למכירה במיקומים אטרקטיביים בהם יש ביקוש גבוה מצד שוכרים לדירות איכותיות, והצפי הוא כי מחיר הנכס יעלה באופן משמעותי בשנים הקרובות.

איפה כדאי לקנות נכס להשקעה?

כאשר מחפשים נכס להשקעה ישנם שיקולים רבים אליהם חשוב לשים לב, למשל מיקום הנכס, תשואה ממוצעת, שכר דירה צפוי באזור, קרבה לצירי תחבורה ראשיים, תחבורה ציבורית, פארקים, ביטחון, מפרט טכני וכמובן מחיר.

כדאי לדעת כי בערים הגדולות יש מגוון דירות למכירה, כאשר בוחנים לעומק את התשואה הממוצעת בשנים האחרונות ובהסתמך על נתונים עדכניים של הלמ"ס, מגלים כי משקיעים שרכשו נכס בתל אביב או בירושלים לפני 3-5 שנים נהנים כיום מנכס השווה כפליים, כלומר תשואה שנתית של עשרות אחוזים. לכן, אם החלטתם להשקיע את כספכם בנדל"ן למגורים כדאי גם לכם לחפש דירות למכירה בירושלים, בשכונה טובה ואיכותית, למשל דירות יוקרה במשכנות האומה, דירות בשכונת ארנונה (תלפיות) וכיוצא בזה.

השקעה באמצעות מינוף גבוה

כדי להשקיע כיום בדירות במיקומים אטרקטיביים בירושלים אפשר לקחת משכנתא או הלוואה נוחה בבנקים המסחריים, אך יש פתרונות מימון נוספים מגופים חוץ בנקאיים. הבנקים מאשרים הלוואה עד 50% משווי הנכס עבור משקיעים, אלא אם המשקיע טרם רכש דירה למגורים לכן הוא יכול לקבל משכנתא עד 75% מערך הנכס.

כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן לצורך השקעה אין צורך לשפץ את הנכס, וניתן להשכיר את הדירה במחיר גבוה יותר. עם זאת, חשוב לחפש דירות למכירה במיקומים מרכזיים בהם יש ביקוש גבוה מצד השוכרים לגור, כך ניתן ליהנות משוכרים איכותיים לאורך זמן, להחזיר את ההלוואה בקלות ולזכות בתשואה גבוהה מהממוצע.

פורסם על ידי