דגשים לחיפוש דירה ראשונה בשביל זוגות צעירים

דגשים לחיפוש דירה ראשונה בשביל זוגות צעירים

הרבה זוגות צעירים מחפשים את הדירה הראשונה שלהם. כמו כן, יש הרבה זוגות צעירים שגם טועים בדרך בה הם מחפשים או שהם לא שמים לב לפרטים הקטנים והכי חשובים. לכן, המדריך דגשים לחיפוש דירה ראשונה בשביל זוגות צעירים נכתב. אם אתם לפני חיפוש של דירה ראשונה, כדאי לכם להמשיך לקרוא.

מה חשוב לבדוק בעת חיפוש דירה ראשונה בשביל זוגות צעירים?

כשאתם, הזוג הצעיר מחפשים דירה ראשונה חשוב מאוד שתגיעו ותוודאו את המצב האמיתי של הדירה. הרבה מוכרים בוחרים לא להציג את המידע הנכון לגבי פגמים שקיימים בדירה. כמו למשל שהם צובעים את האזורים בהם יש רטיבויות חוזרות והם לא מדווחים על כך. בכל דירה שאתם מחפשים, אתם צריכים לבצע בעצמכם מעבר על הנכס בתורה מדויקת. יש הרבה דברים שאתם יכולים לזהות אפילו במבט חטוף. אם חיפשתם המון ונפלתם בפח לא מעט פעמים, אתם יכולים לפנות ל- Homely-mls. שם תוכלו למצוא רק דירות אשר נמצאות במצב טוב וראוי למגורים.

מה הצעד הראשון בחיפוש של דירה לזוגות צעירים?

רוב האוכלוסייה בישראל לא יכולה להרשות לעצמה לרכוש דירה מהכסף שעומד בעובר ושב. לכן, רוב האנשים שרוכשים דירות יהיו צריכים לקחת משכנתא ולשלם כל חודש החזר מסוים במשך כמה שנים יפות. שימו חב שהצעד הראשון בחיפוש של דירה הוא להבין מהו פחות או יותר ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו. בחירה של מיקום הדירה, הגודל שלה והערך שלה, הם אלה שישפיעו על ההחזר החודשי של המשכנתא.

אילו עוד דברים כדאי לבדוק בחיפוש של דירה ראשונה לזוגות צעירים?

כשאתם מחפשים את הדירה הראשונה שלכם, אתם צריכים להבין מה האופי של המוכר. ברכישה של דירה מיד ראשונה, ברוב המקרים יהיה מדובר על רכישה שנעשית ישירות מקבלן שמוכר כמה וכמה דירות במקביל. ברכישה של דירה מיד שנייה, ההתנהלות תיעשה מול מישהו פרטי שמוכר את הבית שנמצא בבעלותו. כמו כן, אתם צריכים לבדוק אם אתם מקבלים אחראיות על הדירה. אם אתם רוכשים דירה יד ראשונה מקבלן, אתם יכולים לקבל אחראיות על כל מיני תיקונים אשר צריכים להיעשות במשך תקופה של שנה. אך אם אתם רוכשים מאדם פרטי, החוזה שלכם יהיה מוגדר עד לרגע שהבעלות תעבור על שמכם. נוסף על כל אלה, בזמן שאתם מחפשים את הדירה הראשונה שלכם, תבררו גם על בעלי המקצוע שאתם צריכים להכיר, כמו עורך דין שיעזור לכם עם החוזה, יועץ משכנתאות שיעזור לכם להתמקח על הריביות ובכללי להבין את כל התהליך שנעשה ושמאי, שיעזור לכם להעריך את הנכס לפני שאתם מחליטים לרכוש אותו. אלו הם בעלי מקצוע חיוניים לתהליך שיכולים לעזור לכם לחסוך הרבה זמן וכסף. אז אל תוותרו עליהם.

 

 

פורסם על ידי