גרדו את דרככם ללקוחות רבים

גרדו את דרככם ללקוחות רבים

עולם השיווק והמיתוג כולל בתוכו דרכים רבות ומגוונות הנעשות בכדי להגיע לכר נרחב של לקוחות. בתי עסק רבים עושים לא פעם, שימוש בכרטיסי גירוד אשר משמשים כפלטפורמה נוספת של כרטיס ביקור בתחפושת.

בתי עסק וחברות רבות אשר בחרו, בין היתר, באפשרות של כרטיסי גירוד ככלי שיווקי, העידו שרעיון זה היה אחד מהרעיונות המובילים והמוצלחים בהם עשו שימוש. מה ניתן להכיר וללמוד בכל הנוגע לשיטת שיווק זו?

מה זה אומר בדיוק?

את כרטיסי הגירוד ניתן להגדיר ככרטיסי ביקור של בתי עסק וחברות שעל גביהם, מלבד פרטי העסק ותיאור קצר שלו, מקבל כל אדם שנתקל בכרטיס אפשרות לזכות בפרס או להשתתף בהגרלה מטעם בית העסק. בכך הופך כרטיס הביקור לכרטיס שיכול לאפשר לאותם עוברי אורח שזכו לקבלו, לקבל מתנה בחינם וזאת לאחר שיגרדו את הכרטיס בדומה לגירוד כרטיסי הגרלה של "חיש גד".

עלות נמוכה

אחד מהיתרונות הבולטים בבחירה של בית עסק בכרטיסי גירוד היא העלות הנמוכה שלו לעומת פעילויות שיווקיות אחרות. הדפסה של מאות ואלפי כרטיסי גירוד אינה אמורה להיות כזו אשר תדרוש מבתי עסק וחברות להקדיש לפרויקט תקציב רחב ומשמעותי וכזה שגם לא יאפשר שימוש בשיטות שיווק ופרסום שונות במקביל. מעבר לכך, בתי דפוס רבים העוסקים בהפקה של כרטיסי גירוד מעניקים הנחות ותשלום נוח יותר במקרים בהם תבחרו להדפיס כמות רבה של אותם כרטיסים.

פריסה רחבה של העסק בתוך זמן קצר

השימוש בכרטיסי גירוד מאפשר פרסום ברדיוס רחב ומקיף וזאת בתוך זמן קצר. את כרטיסי הגירוד ניתן לחלק ואף להניח במקומות בהם קיימת תעבורה רבה של אנשים אשר ישמחו לקבל לידם כרטיס שיאפשר להם לזכות במתנות שוות. חלק מהפריסה הרחבה יכולה להיעשות תוך שיתופי פעולה עם בתי עסק אחרים בהם יהיה ניתן להשאיר כרטיסי גירוד, חלוקה של הכרטיסים בכנסים ואירועים או כל רעיון אחר העולה בדעתכם.

משיכת לקוחות פוטנציאליים בהגעה לבית העסק

במסגרת כלי שיווקי זה נרצה להוביל אלינו פיזית כמה שיותר לקוחות אשר יגיעו לבית העסק. באופן טבעי, אלו שיגרדו הכרטיס ויגלו לאחר הגירוד שמדובר בכרטיס זוכה, לא יחשבו פעמיים ויגיעו במהרה לאסוף את המתנה. הגעתם של הזוכים לבית העסק מהווה הזדמנות נהדרת ביכולתנו לנסות ולעניין את אותם זוכים במוצרים נוספים של בית העסק ולאפשר לאותו זוכה להתרשם מבית העסק ולחזור אליו במידת הצורך.

דרך נוספת שמקובלת היא להפוך את כרטיס הגירוד לכרטיס השתתפות בהגרלה המבטיחה פרסים. תחת מעטה הגירוד האפור ניתן ליידע את המגרד אודות הגרלה נושאת פרסים שתיערך בבית העסק, כשמחזיקי כרטיסי הגירוד שיעלו בהגרלה יזכו בפרסים. כאן הציפייה היא להגעה של עשרות ומאות מגרדים לאירוע בבית העסק עצמו ובכך חשיפתו ללא מעט לקוחות פוטנציאלים אותם הצלחנו להוביל פיזית אל בית העסק באמצעות כרטיסי גירוד.

המאמר בחסות משרד פרסום דיגיטלי STG

צילום: pixabay

פורסם על ידי