גנרטור סולארי ויש לכם חשמל בשטח

גנרטור סולארי ויש לכם חשמל בשטח

יציאה לפעילות בשטח, בין אם פעילות משפחתית מהנה, פעילות של תנועת נוער או כל פעילות מהנה אחרת בשטח, מצריכה לא מעט תשומת לב לפרטים. אחד הדברים שיש לדאוג להם מראש, הוא מקור אנרגיה איכותי, שיוכל לספק את כל האנרגיה הדרושה לכלל המשתתפים, בצורה אמינה ובכמות הנדרשת. עד לא מכבר, גנרטור המופעל באמצעות סולר או נפט, היה הפתרון הזמין ביותר. ואולם הקשיים שהיו כרוכים הן בשינוי והן בהפעלה שלו, הפכו אותו לבלתי מתאים בעליל לפעילות הזאת. גנרטור סולארי הוא, נכון להיום, מקור החשמל המוביל באירועי קמפינג והזדמנויות רבות אחרות. למה הגנרטור המופעל באמצעות סולר הוא כל כך בלתי יעיל? מהו גנרטור סולארי ומה היתרונות שלו? על מה חשוב להקפיד כשמפעילים את המחולל הסולארי? התשובות בשורות להלן.

למה גנרטור המופעל באמצעות סולר הוא כל כך בלתי יעיל

במשך תקופה ארוכה, מחוללי זרם חשמלי המופעלים באמצעות סולר, היו האמצעי היחיד להפקת חשמל, בעת שהייה בשטח. ואולם לגנרטורים הללו היו לא מעט חסרונות:

  • רעש: הגנרטורים המופעלים באמצעות סולר הם רועשים, מה שמחייב להציב אותם במרחק רב מהמחנה. לחילופין, ניתן להציב אותם בתוך מבנים בנויים מראש, אבל כשיוצאים לשטח היתרון הזה לא קיים.
  • זיהום: גנרטור סולר הוא מזהם מהמעלה הראשונה. הסולר עצמו הוא חומר מזהם, והעשן שהוא פולט על מנת לייצר את החשמל, לא ממש מסייע לבריאות.
  • תקלות מרובות: במחוללים מהסוג הזה מתרחשות לא מעט תקלות הדורשות טיפול שוטף לעיתים קרובות קורה שמתרחשות כמה תקלות באותו לילה.
  • משקל: מעבר למשקל של המחולל עצמו, יש צורך לשאת לשטח גם כמות לא מבוטלת של סולר או נפט. זאת, על מנת שתהיה אפשרות להפעיל את הגנרטור ברצף לאורך זמן.
  • עלויות: העלויות של השימוש בסולר הן גבורות, מה שהופך את הפעלת הגנרטור ליקרה במיוחד.

בניגוד לכל אלה, גנרטור סולארי מגלם כמה וכמה יתרונות משמעותיים, כפי שיוסבר להלן.

מה זה גנרטור סולארי ומה היתרונות שלו

גנרטור סולארי הוא מחולל זרם חשמלי, אשר משתמש באמצעים ההופכים את קרני השמש לאנרגיה. המחולל צובר את האנרגיה בסוללה מיוחדת, כך שניתן להשתמש בה שעות רבות אחרי שקיעת החמה. מאליו מובן שבשעות היום, השימוש במחולל הזה הוא בלתי מוגבל, כל עוד השמש מאירה ואיננה מכוסה על ידי עננים. גנרטור סולארי והוא שקט, קל להפעלה וקל מאד להעביר אותו ממקום למקום. יחד עם זאת, חשוב להקפיד לחשוף את הקולטים לשמש, וחשוב מאד לשמור שהם יהיו נקיים. כמו כן חשוב לדאוג שהקולטים יוצבו בזווית הנכונה לקליטת אור השמש בשעות היום, על מנת לטעון את הסוללה .

אם יש לכם עניין ברכישת גנרטור סולארי איכותי, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כבר כעת ואנו נשמח לסייע לכם למצוא את המחולל המתאים ביותר עבורכם.

פורסם על ידי