בשביל מה לצאת מהבית? הכירו את האפשרות לחתימה מרחוק

בשביל מה לצאת מהבית? הכירו את האפשרות לחתימה מרחוק

עסקים ובעלי מקצוע של העידן החדש כבר לא יגרמו לאנשים להגיע אליהם לחתום על מסמכים, אלא יציעו להם לבצע חתימות מרחוק ויחסכו לשני הצדדים זמן יקר. היום כבר לא צריך לחתום פיזית, על אילו מסמכים אפשר לחתום כך וכיצד זה עובד? כדאי להמשיך לקרוא.

מי יכול להציע שירותי חתימה מרחוק?

שירותי חתימה על מסמך pdf יכולים להיות מסופקים על ידי עסקים רבים וגם אנשי מקצוע, כאשר העיקרון המנחה מאחורי החתימה הוא לחסוך זמן וטרחה עבור שני הצדדים. בעבר היה מקובל שעבור כל פעולה היינו חותמים מול הבנק, מול עורך הדין, מול רואה החשבון ומול חברות פיננסיות שהנפיקו לנו כרטיסי אשראי, וכבן, לא עוד. כיום כל אותם גופים יכולים לספק חתימה מרחוק המאשרת את הסכמת הצדדים על המסמך המוחתם ויש לו גם תוקף משפטי. מי שיכול להציע את השירות הם גופים פיננסיים שונים, רואי חשבון, מנהלי חשבונות, בנקים וחברות אשראי ופיננסים גדולות, כמו גם בעלי עסקים מתחומים מגוונים בחתימה על הסכמים מולם.

מה ההבדל בין חתימה דיגיטלית לחתימה אלקטרונית?

אמנם הן נשמעות דומות אך יש הבדל בין חתימה דיגיטלית ובין חתימה אלקטרונית ומומלץ להכיר את השוני ביניהן. חתימה אלקטרונית יכולה להיות חתימה סרוקה או לחיצה על כפתור שאומר שמקבלים את מה שכתוב בהסכם, היא יכולה להיות טביעת אצבע ביומטרית או חתימה במייל. לעומתה, החתימה הדיגיטלית היא שיטה מתוחכמת יותר של חתימה על מסמכים, היא מהווה התקדמות טכנולוגית של ממש שכן היא מאפשרת לשני הצדדים להיות בטוחים שהאדם הנכון ביצע את החתימה על המסמך. כיצד? החותמים נדרשים לאמת את זהותם באמצעות שורה של אישורים לפני שניתנת הוצאת אישור החתימה על המסמכים. כדאי לדעת כי חתימה על מסמך pdf בגופים מסוימים מחייבת חתימה דיגיטלית וניתן לבצעה דרך מכשירי הטלפון הניידים ודרך טאבלטים.

איך החתימה עובדת בפועל?

זוכרים שפעם היינו חותמים על הניירות עצמם בבנק ועם השנים עברנו לחתימה על טאבלטים דיגיטליים? הפלטפורמה דומה מאוד, רק שהיא מוצפנת ונעשית באמצעות הטלפון הנייד. עסקים רוכשים את האפשרות לבצע חתימה מרחוק מחברות המתמחות בכך ומטמיעות את המערכת אצלן, לאחר מכן הליך החתימה נעשה בכמה צעדים פשוטים אונליין ותוך כדי השיחה עם הלקוח.

מהם יתרונותיה של החתימה מרחוק?

אנו חווים התקדמות טכנולוגית כמעט בכל תחום, כאשר בתחום החתימה מרחוק אנו חווים את ההתקדמות המשמעותית ביותר בשנים האחרונות. כיום חתימה על מסמך pdf יכולה להתבצע על ידי כל אדם שיש ברשותו טלפון נייד, מכל מקום בעולן ובכל זמן. הדבר מאפשר לאנשים לבצע עסקאות, לקבל הלוואות, להעביר כספים ולנוע יותר בחופשיות בתחום הפיננסי בעולם.

החתימה מרחוק מאובטחת ומוצפנת, כך שהיא בטוחה ממש כמו חתימה רגילה ומכאן היא חוסכת שעות ומשאבים, כמו גם טרטור של הלקוח והעסק כאחד. יתרון נוסף שיש לחתימה מסוג זה הוא שמירה על איכות הסביבה ועבור בעלי העסקים היא נוחה במיוחד לתיוק ולאחר מכן קל יותר למצוא אותה. כמו כן, ניתן לשתף את המסמכים בנוחות ובמהירות בעת הצורך באמצעות המייל או הווצטאפ.

פורסם על ידי