בריכות פיברגלס מוכנות לגינה

בריכות פיברגלס מוכנות לגינה

בשנים האחרונות צנחו מטה מחירי בריכות השחייה, וכיום כמעט כל אחד שיש לו גינה פרטית או חצר גדולה יכול להתקין בריכה איכותית בעיצוב מרהיב, וליהנות מאיכות חיים גבוהה. כדי לבחור דגם של בריכת שחייה לגינה חשוב לפנות לחברה מקצועית ומובילה בתחום, יש מגוון דגמים ואפשרויות, שלל עיצובים ואיכויות, והמחיר משתנה בהתאם לסוג הבריכה ומאפייניה, ובהתאם לגודל, למותג ולמורכבות ההתקנה.

לכן, כדאי לדעת כי ניתן לחסוך משמעותית במחיר בניית הבריכה הפרטית באמצעות רכישת בריכות שחיה מפיברגלס, דגמים אלה מיובאים ונמכרים עם אחריות מלאה וארוכה עם משטח רצפתי מונע החלקה, תאורת לד חסכונית, עיצובים מקוריים ויוקרתיים ומחיר נוח במיוחד.

בריכה איכותית לגינה הפרטית

ההחלטה להתקין בריכה פרטית בגינה אינה עניין של מה בכך, יש להכין תשתיות מתאימות, לבחור בסוג הבריכה וגודלה, לקבל אישורים נדרשים ולדאוג לתחזוקה שוטפת. כיום, כל מי שמעוניין לרכוש בריכת שחייה פרטית נדרש לבחור בין בריכות מבטון יצוק או בריכה מתועשת עם פנלים מפלדה ורצפת בטון מוחלק, לבין בריכות מוכנות לרוב מפיברגלס עמיד וקשיח. כמו כן, ישנה אפשרות לבחור בריכות העשויות מפלסטיק קשיח או מ-PVC, אלו הם דגמים פשוטים יחסית שאינם דורשים תשתיות מיוחדות וניתן להתקין אותם על האדמה, ללא צורך בעבודות עפר לכריית בור בגודל מתאים.

בשנים האחרונות ניתן למצוא דגמים איכותיים ויוקרתיים של בריכות פיברגלס עמידות בעיצוב מרהיב וייחודי. אלו בריכות מעוצבות בעומק 1 מטר עד 2 מטר, בהתאם לדגם הנבחר, במגוון גדלים ועיצובים לבחירה. עם זאת, מומלץ לרכוש רק בריכה העשויה מפיברגלס מצופה בחומרי חיפוי עמיד הנקרא Gelcoat, חומר בו משתמשים לחיפוי יאכטות מפוארות ויוקרתיות בגלל המראה המבריק וההגנה היעילה מפני דהיית הצבע ונזקי מזג האוויר.

בניית בריכה בזמן קצר

חשוב לדעת כי בניית בריכות פרטיות מחייבת עבודות עפר והכנת תשתיות חשמל ומים, כמו כן יש לדאוג למקום ייעודי ובטיחותי למנוע הסינון של המים, ובמידה ומעוניינים לרחוץ ולשחות בבריכה גם בימים הקרים, יש לדאוג לחימום יעיל. כאשר רוכשים בריכות שחייה מפיברגלס חוסכים משמעותית בעלויות ההתקנה, כמו גם בעלות הבריכה עצמה.

העלות של בניית בריכת שחיה מבטון יצוק עשויה להסתכם בסכום גבוה, בגלל מורכבות העבודה, וגם נדרש זמן לא מבוטל להתקנתה. בריכות שחייה מפיברגלס מיוצרות במפעל והן מגיעות מוכנות לבית הלקוח. בעזרת משאית מנוף מציבים את הבריכה מפיברגלס בבור שנחפר מראש, ובתוך זמן קצר מסיימים את ההתקנה וניתן להשתמש בבריכה הפרטית.

טיפים חשובים לרכישת בריכת שחייה מפיברגלס

בעת רכישת בריכת שחייה חדשה מפיברגלס יש לבחור בגודל המתאים ובעיצוב הרצוי, בהתאם לשטח הפנוי בחצר ובהתאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח. יש מגוון דגמים יוקרתיים, עמידים ואיכותיים, אך חשוב לרכוש את הבריכה רק מיבואן אמין המתמחה בתחום ומציע בריכות עם אחריות ארוכה, ציפוי עמיד, רצפה מונעת החלקה וכדומה.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי