בריכות אינטקס – כיצד מתקינים את הבריכה הנכונה

בריכות אינטקס – כיצד מתקינים את הבריכה הנכונה

מי מאיתנו לא רוצה שתהיה לו בריכה פרטית בגינה או בחצר, מי מאיתנו לא היה שמח לצאת החוצה אל המרפסת של הבית או לעלות אל הגג ולמצוא שם בריכה אליה הוא יכול להיכנס מתי שהוא רוצה, וליהנות מטבילה קצרה או ארוכה, לשחות או סתם לעמוד בתוך המים הנעימים ביום חם.

לא צריך הרבה בשביל זמן, בוודאי לא היום. בעבר רק מעטים יכלו להגשים את החלום הזה, שכן העלויות שלו היו מאוד גבוהות, לא רק במובן של הקמת הבריכה אלא גם בכל מה שקשור לתחזוקה ותפעול הבריכה. היום, לעומת זאת, זה מאוד פשוט, מאוד זול, כל מה שאנחנו צריכים זה פשוט לקנות את הבריכה הנכונה.

בריכות אינטקס מאפשרות לנו להתקין בריכה בצורה נוחה וזולה, באופן יחסי. מדובר על בריכות שלא דורשות מאיתנו הכנה מוקדמת של שטח ותשתיות. מדובר על בריכות אשר ניתן להתקין אותן על גבי השטח מבלי שיש צורך לחפור בור באדמה, וכן מדובר על בריכות שאין צורך לבנות אותן, אלא צריך להרכיב אותן, זה הרבה יותר פשוט, נוח וזול.

בריכות אינטקס נחשבות לדבר הבא בעולם הבריכות הביתיות, אך לא רק שם. אנחנו יכולים למצוא אותן בלא מעט יחידות נופש, וילות נופש ומקומות אחרים שמבקשים לארח אנשים או לספק להם חוויה ייחודית של בריכה בחצר, בגינה או בכל מקום פתוח או סגור. זה אחד היתרונות של בריכות אלו, אפשר להתקין אותן בקלות בכל מקום, הכל כמובן על פי תנאי השטח, הגודל של המקום והאופציות השונות שעומדות לרשותנו.

כיצד בוחרים איפה להתקין את הבריכה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את גודל ואיכות השטח שעומד לרשותנו. אנחנו לא נתקין בריכה כזו במרפסת קטנה, כמו שלא נתקין בריכה בחצר קטנה שאי אפשר לזוז בה.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק מי אמור להשתמש בבריכה וכיצד היא יכולה לשרת אותו. אם הבריכה מיועדת לילדים קטנים, אז מן הסתם היא צריכה להיות בעומק מתאים, אם היא אמורה לשרת משפחה, אז הבריכה צריכה להיות בגודל מתאים. אם הבריכה מיועדת לשחייה ולא לשום דבר אחר, אז רצוי שהיא תהיה מספיק גדולה, מספיק רחבה וארוכה לשם כך.

שלישית, אנחנו צריכים לבדוק את כל הנושא של התשתיות, כיצד אנחנו מחברים את הצינורות בצורה נוחה, אסתטית ובטוחה. בסופו של דבר, אף על פי שאנחנו רוצים להתקין בריכה, חשוב לנו גם שהיא תהיה מסודרת ולא תגרום לשינוי משמעותי בעיצוב של המקום ובטח שלא תגרום למקום להיראות פחות מושך.

ארבע, חשוב לבדוק מה יש מסביב לבריכה, לא נרצה שהיא תהיה מתחת לעצים שמשילים עלים בכל עת, מה שיכול ללכלך את המים וליצור אי נעימות מתמשכת או מתחת למתקנים אחרים שיכולים להרוס אותם.

פורסם על ידי