בריכה לתינוקות במחירים הטובים והמשתלמים ביותר

בריכה לתינוקות במחירים הטובים והמשתלמים ביותר

הקיץ כבר כאן ואם טרם רכשתם בריכת שחייה לתינוקות ולילדים הקטנטנים, הגיע הזמן למהר ולרכוש דגם איכותי ובטיחותי מחברה המייבאת ומשווקת בריכות שחייה במחירים שווים לכל כיס. יש מגוון דגמים של בריכות שחייה לבית, חלקם מיועדים לתינוקות וחלקם מתאימים לילדים בגילאים השונים. כאשר רוכשים בריכת שחייה לתינוק או לילד קטן חשוב לוודא כי המוצר עומד בכל התקנים המחייבים, לכן כדאי להתמקד בבריכות של מותגים מוכרים בתחום, ומומלץ לרכוש את הבריכה בייצור והתקנת בריכות שחייה ביתיות, וביבוא בריכות, ציוד ואביזרים.

קיץ רטוב ומלא הנאה

כל הילדים ממתינים בקוצר רוח לחופש הגדול, הם מעוניינים לבלות בבית, בחצר, בטיולים, בים וכמובן בבריכה. מאחר ולא ניתן לקחת את הילדים כל יום לים או לבריכה הציבורית, נהוג לרכוש בריכה קטנה לילדים המתאימה למרפסת, לבית ולחצר. עם זאת, חשוב לשים לב לנושא הבטיחות ויש לרכוש בריכת שחייה המתאימה לגיל הילד ולאופן השימוש.

כאשר מתכננים לקנות בריכה לתינוקות חשוב לשים לב לפרמטרים כמו גודל הבריכה, מידות (בעיקר עומק), עמידות, תקנים, אחריות ומחיר. כדי לחסוך פערי תיווך מומלץ להזמין את הבריכה ישירות דרך היבואן, כך אפשר לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים. בנוסף, כדאי לדעת כי הדגמים הפשוטים והזולים ביותר הם בריכות שחייה מתנפחות, יש מגוון עצום של דגמים בשלל גדלים, צבעים וצורות, חלק מהדגמים ממותגים ומגיעים עם הדפס של דמויות האהובות על הילדים, למשל ספיידרמן, מיקי מאוס וכדומה.

בריכות מתנפחות לילדים נמכרות בחנויות רבות, גם בחנויות הנוחות בתחנות דלק, אך כדי להוזיל עלויות ועל מנת לרכוש דגם איכותי ועמיד, מומלץ להזמין את הבריכה באתר המקוון של חברה המייבאת ומשווקת ציוד לבריכות שחיה ובריכות במגוון גדלים ועיצובים.

בריכה לפעוטות או לילדים

ישנם דגמים ייעודים של בריכות שחייה לפעוטות, לרוב אלו הן בריכות מתנפחות שניתן לקחת ממקום למקום והן מגיעות בעיצוב מרהיב. כאשר הילדים גדלים יש לרכוש עבורם בריכה גדולה ומרווחת יותר, למשל בריכת עילית עם מסגרת ברזל מגולוון למניעת חלודה והתקנה פשוטה ללא צורך בכלי עבודה או באנשי מקצוע. יש מגוון דגמים של בריכות עיליות לילדים, למשל דגם ייעודי של בריכה לילדים במגוון צבעים לבחירה ובמידות של 66X200X600 ס"מ, דגם זה מאפשר לכל בני המשפחה לשבת בנוחות במים, וליהנות מבילוי רטוב ביום חם ולח. כמו כן, ישנם דגמים מיוחדים עם משחקים שונים, הדפסי תלת מימד, גגון להצלה ולהגנה מפני קרינת השמש ועוד.

את הבריכה מקבלים באמצעות משלוח, המוצר מגיע ארוז וכולל הוראות התקנה ושימוש. רוב הדגמים של בריכות שחייה לילדים קלים להתקנה, ללא צורך בכלי עבודה, קל לאחסן אותם בחורף, ואפשר לנקות את הבריכה לאחר השימוש באמצעות חומרי ניקיון מתאימים, על פי הוראות היצרן. ובכן, כעת תוכלו גם אתם לרכוש בריכה לתינוק או לילדים וליהנות מבילוי משפחתי משותף ומשלל חוויות לילדים בקיץ ובימים החמים.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי