בן הזוג נוסע למזרח? אלו כמה רעיונות למתנות שיזכירו לו אותך מרחוק

בן הזוג נוסע למזרח? אלו כמה רעיונות למתנות שיזכירו לו אותך מרחוק

בלתי נפרדים גם במרחק של מאות קילומטרים

את ובן הזוג שלך הגשמתם חלומות רבים ביחד ולבד אבל לאורך כל הדרך פירגנתם, האמנתם ותמכתם גם ברגעים הלא קלים. אחרי הדרך הארוכה שעברתם יחד, בן הזוג שלך סוף סוף השתחרר ומתקרב בימים אלה להגשים חלום קטן נוסף – טיול רחוק במזרח. רק הוא, התיק הגדול והחוויות שילוו אותו לאורך הדרך. את יודעת שאת הולכת להתגעגע והוא אמר לך מספר לא קטן של פעמים שאתם הולכים לצאת מהטיול הזה מחוזקים. בשביל להפוך את הטיול הזה לחוויה מעט יותר משותפת ובשביל להזכיר לו לאורך הדרך עד כמה את אוהבת אותו, תוכלי להעניק לו מתנה יפה שתזכיר לו אותך בכל שלב ושלב במסלול. בשביל לעזור לך לבחור את המתנה המושלמת ריכזנו עבורך כמה רעיונות שייתנו לך קצת השראה.

תמונה קטנה וממוסגרת

הרעיון הפשוט ביותר ואולי הרומנטי ביותר, יהיה להעניק לבן הזוג שלך תמונה של שניכם. את התמונה תוכלי למסגר, להביא כמו שהיא ואפילו לכתוב עליה הקדשה מאחורה. הוא יוכל לשאת אותה בכיס, בארנק ואפילו סתם ככה במוצ'ילה – באופן כזה, בכל פעם שירצה להיזכר בך יוכל לשלוף אותה ולהתמוגג. חשוב שתבחרי בתמונה בגודל קטן יחסית כך שהוא יוכל לסחוב אותה ביחד איתו לכל מקום אליו יגיע מבלי להתאמץ יותר מידי.

מחזיק מפתחות יוקרתי

בן הזוג שלך מרגיש עבורך במקרים רבים כמו הבית השני שלך – הוא מעניק לך ביטחון ואהבה שאת לא זוכה להם כמעט בשום מקום אחר. דרך מופלאה להזכיר לו את החמימות הביתית שאתם מעניקים אחד לשני, תהיה להביא לו מחזיק מפתחות אישי אליו יקושר המפתח של הדירה שלו. כך יוכל לזכור שיש לו לאן לחזור ואותך לחזור אליה. מחזיק מפתחות עם תמונה ללא ספק יכול להיות אידיאלי כמתנה לנסיעה של בן הזוג האהוב שלך – תוכלי לקשט את המחזיק מפתחות בתמונה אישית שלכם, בתמונה של חיה אהובה על שניכם ולמעשה, בכל רעיון אחר שעולה לך על הדעת. באתר חלום חרוט תוכלי להתרשם ממגוון אדיר של מחזיקי מפתחות עם תמונה שתוכלי לעצב ולהזמין מסלון הבית. מגניב, לא?

ספר משמעותי עבור שניכם

דרך מופלאה להביע את האהבה הרבה שלך כלפי בן הזוג האהוב שלך לפני נסיעתו, תהיה להעניק לו ספר מופלא. יכול להיות מדובר בספר ששניכם אוהבים עם הקדשה אישית, בספר שאת אוהבת ורוצה שהוא יקרא במהלך הטיול או בספר שקשור למדינה הרחוקה אליה עתיד להגיע. בכל פעם שיקרא בשקיקה את הספר הוא יוכל להיזכר בך, במחשבות החמות שלך עליו ובאהבה המופלאה שלכם.

ברכה נוגעת ללב

ברכה היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להביע את האהבה לבן הזוג שלך גם במרחק של עשר שעות טיסה. ביחד עם המתנה המופלאה שבחרת, חשוב שתקדישי זמן לכתיבת כמה מילים שיביעו את האהבה שלך, את הפרגון, התמיכה והגעגוע הרב שאת מרגישה עוד לפני שנסע. תוכלי לבקש ממנו שלא יקרא את הברכה עד שיעלה למטוס, עד שיגיע למדינה הזרה ואפילו, עד לרגע בו ירגיש את הקושי והגעגוע מחלחלים.

הרומנטיקה ממש לא חייבת להיעלם ברגע שאתם מתרחקים אחד מהשני – להיפך. דווקא למרחק יש נופח רומנטי ומלהיב לא פחות מאשר לקלילות שבה הייתם נפגשים ביומיום עד עכשיו. המרחק יגרום לכם להרגיש עד כמה הקשר והאהבה שלכם לא מובנים מאליהם ויאפשר לכם להעריך את הדברים הקטנים אחד בשני שתפסתם עד עכשיו כמובנים מאליהם. טיסה נעימה!

פורסם על ידי