בית ספר לאיפור – כך תבחרי את הקורס המתאים ביותר

בית ספר לאיפור – כך תבחרי את הקורס המתאים ביותר

האם את אוהבת להתאפר ולאפר נשים אחרות? האם תחום האיפור ועולם היופי מושך אותך ואת רוצה לפתח קריירה בתחום המרתק והמעניין? מעוניינת להשתתף בהפקות אופנה מקצועיות של מיטב המגזינים וחברות האופנה? כדי לעבוד בתחום האיפור ולעסוק בעולם היופי והזוהר, עלייך לבחור קורס מקצועי לאיפור בבית ספר מוכר ומוביל.

יש מגוון אפשרויות ללימודי איפור, החל מקורסים קצרים וסדנאות יומיות ועד קורס מקיף ומעמיק בסופו תקבלי תעודה מקצועית מוערכת ומוכרת בארץ ובחו"ל. לכן, מומלץ להירשם ללימודים רק בבית ספר מקצועי ומוכר לאיפור, כדוגמת בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים.

מידע כללי על בית הספר לאיפור

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים הוקם על ידי המאפר ומעצב השיער המוביל של ישראל – הלא הוא מיקי בוגנים. מטרת בית הספר לאיפור היא להעניק את כל הידע והכלים התיאורטיים והמעשיים כדי להכשיר את הדור הבא של המאפרים והמאפרות בתעשייה. בית הספר מציע מגוון קורסים לאיפור, סדנאות יומיות לאיפור ותכני לימוד נוספים. בוגרי הקורסים משתלבים במהירות במגוון תפקידים במקומות המובילים בשוק התעסוקה המקומי, לרבות עבודה כמאפרים במגזינים, בחברות הפקה, ברשתות איפור מוכרות ומובילות, בתעשייה הטלוויזיה והקולנוע ועוד.

אילו קורסים אפשר ללמוד בבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים?

בית ספר לאיפור מיקי בוגנים מציע שלושה מסלולי לימוד עיקריים:

  • קורס איפור מקצועי – זהו הקורס המקצועי ביותר בארץ, במסגרתו תרכשי את כל הידע והניסיון הנדרשים לעבוד בעולם האיפור, הקורס נמשך כחמישה וחצי חודשים ומתאים לכל מי שיש לה (או לו) זיקה, תשוקה וחיבור עמוק לעולם היופי והטיפוח.
  • סדנת איפור אישית – סדנה חד יומית המבוססת על התנסות מעשית ולמידה חווייתית עם מדריך מקצועי ומנוסה בשיטת הוראה אחד על אחד. מטרת הסדנה להקנות כלים מעשיים וטכניקות שימושיות לאיפור נכון ומרשים, בהתאמה למבנה הפנים, סוג ומאפייני העור, סטייל וכדומה.
  • השתלמויות למאפרים מקצועיים – איפור לומדים כל הזמן מאחר והתחום מתפתח, טכניקות איפור חדשניות ומלהיבות כובשות את העולם והופכות לטרנד מוביל, ויש גם מבחר מוצרי איפור חדשים שכל מאפר מקצועי חייב להכיר.

מהם יתרונות קורסי האיפור בבית ספר של מיקי בוגנים

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע תוכנית לימודים מעמיקה, מגוונת ומקיפה. סגל המרצים בבית הספר מונה את המאפרים המקצועיים והמובילים ביותר בישראל, הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות ומאובזרות היטב, ובמהלך הלימודים זוכים לטיפים רבים מבכירי תעשיית האיפור בארץ ובעולם, להתנסות עם מוצרי איפור איכותיים ומפתחים יכולות רבות.

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מהווה את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך כדי להגשים חלום ולרכוש מקצוע מעניין ומלהיב לחיים. במהלך הלימודים תיהני ממרצים מעולים, מתכני לימוד חווייתיים ומיחס אישי וחם. בסוף הקורס תוכלי למצוא עבודה בקלות וכך תתחילי את צעדייך הראשוניים בעולם היופי והאיפור ותיהני מקריירה משמעותית.

פורסם על ידי