בחירת שיש גרניט פורצלן מבצע

בחירת שיש גרניט פורצלן מבצע

בעלי בתים רבים מתקשים להחליט על השיש הכי מתאים לפרויקט עיצוב הפנים שלהם. במקרים רבים הם מתלבטים בין בחירת אבן טבעית או אבן מעובדת.

מאמר זה מרכז את התכונות והיתרונות של שיש גרניט פורצלן, כך שכשתמצאו את השיש המועדף עליכם במחיר מבצע, תוכלו לבחור את הטוב ביותר עבור פרויקט הבנייה שלכם.

שיקול מקור השיש

גרניט הוא סלע גאוני שנוצר באופן טבעי המכיל מספר מינרלים כמו קוורץ. ביחד, מינרלים אלה הופכים אותו לעמיד במיוחד, גם בטמפרטורות גבוהות יותר.

לכן' כשתמצאו שיש גרניט פורצלן מבצע משתלם, אל תהססו להעדיף את האבן הזאת על פני אבנים אחרות.

עמידות גבוהה

גרניט היא אחת האבנים הקשות והעמידות ביותר על פני כדור הארץ. מלבד יהלום, זהו החומר הטבעי הקשה ביותר. מרצפות ואריחי גרניט הם לפיכך מוצרים אמינים בכל הזמנים לכל הבנייה. העמידות של האבן הופכת אותה למתאימה בתכנון פרויקטים למגורים.

שיש גרניט פורצלן מבצע מאפשר לכם לבחור ללא התלבטות את האבן הכי איכותית שעמידה בפני שקעים או שריטות, כך שתוכלו גם לבחור את השיש לחיפוי בריכה, אריחי רצפה ואבני מרצפות, ללא חשש להתבלות האבן או שבירתה, גם כשנופלים עליה חפצים כבדים.

צבעים ומראה

לגרניט גוונים חמים ומרקם גרגירי המעניק לו עומק. המראה יכול לשנות את אופי החלל בו הוא מותקן. מרצפות ואריחי גרניט מגיעים בספקטרום צבעי אדמה הכולל שחור, אפור, בז', אדום ועוד. ניתן למצוא היום מגוון דוגמאות מסוגננות ומרקמים שונים המעניקים ערך דקורטיבי רב. הגימור של האבן משתנה ממט למזוגג, וניתן לבחור את השיש גם בעיצוב דמוי עץ.

שיש גרניט פורצלן מבצע מנצח בכל הקשור למראה החיצוני. זהו תוצר של הטבע מה שאומר שכל האבנים שונות. אין שתי אבנים שנראות זהות וזה הופך אותן לייחודיות מבחינה ויזואלית. לריצוף ואריחי פורצלן אין הבדל כלשהו. אין להם וריאציות בצבעים או בדוגמאות.

עמידות בפני לחות טיטן

לכל אבן טבעית יש נקבוביות טבעיות על פני השטח שלה, אבל כשגרניט פורצלן מותקן ונאטם באופן מקצועי, הוא אינו מאפשר חדירת לחות, מה שאומר שאריחים אלו מתאימים להתקנה בחדרי אמבטיה, במטבחים או בחללים חיצוניים לחים.

בהיבט של עמידות בחום, שיש גרניט פורצלן מבצע מנצח ברור. הוא מציע עמידות בחום גבוה יותר מכל חומר ריצוף אחר, ואפשר להתקין אותו גם בחוץ, כי האריחים אינם מתחממים בשמש.

שיקול התחזוקה וקלות ההתקנה

אם מצאתם שיש גרניט פורצלן, מצאתם אבן טבעית מדהימה, שכמעט ואינה זקוקה לתחזוקה. כל מה שצריך לעשות זה להעביר על השיש מטלית נקיה לחה, או לשטוף אותו עם מי סבון חמימים לניקוי ולתחזוקה של האבן, ולכן זוהי עדיין האבן המועדפת ביותר עבור רוב הקונסטרוקציות.

מכיוון שגרניט כבד והזזתו לא קלה, נדרש מתקין מקצועי, שבקיא בתהליכי התקנת שיש גרניט פורצלן.

פורסם על ידי