בחיפוש אחר תריס סורג

בחיפוש אחר תריס סורג

תריס סורג הוא שילוב מנצח שמאפשר לכם ללכת עם ולהרגיש בלי. מדובר על להיט בקרב בעלי בתים פרטיים, ווילות וגם דירות בבניין משותף. הסורג הוא אמצעי הגנה מצוין כנגד פריצות או כל חדירה בלתי רצויה לבית. בנוסף לכך, הוא יכול לשמש גם בתור תריס לכל דבר אך כיום ניתן להתקין אותו במקום סורגים שמכערים את הבית.

מדובר על מתקן בטחוני לעילא ולעילא והוא עושה את העבודה באופן מעולה. התריס שעשוי בדרך כלל מפלדה חזקה וקשיחה מגן על כל בית או עסק ואפילו מוכרת על ידי חברות הביטוח השונות. ישנן חברות שמתנות את ביטוח הדירה בהתקנה של תריס מסוג זה.

תריס קל לתיקון

גם את התריס החשמלי התקלקל, התיקון הוא פשוט וכל מה שדרוש זה להזעיק טכנאי מוסמך שיטפל בבעיה. חשוב כמובן לבקש חשבונית שמפרטת את כל מה שנעשה במהלך התיקון, על מנת להוכיח שיש לתריס אחריות. התריס החשמלי משתלב עם העיצוב של הבית ומספק כיום בתור הפתרון הטוב ביותר.

תריס חשמלי הוא גם מתקן בטיחותי ממדרגה ראשונה ומסוגל למנוע מאה אחוז של נפילות מתוך הבית החוצה. במהלך השנה ילדים רבים נפצעים בשל נפילות מקומות גבוהות וניתן למנוע זאת על ידי התקנה של מוצר זה.

למה לא להתקין סורגים?

סורגים הם ללא ספק פתרון יעיל מאוד כנגד פריצות, אך המראה שלהם מזכיר בית מעצר והם גם מותקנים באופן קבוע ומסתירים את הנוף. תריס סורג יכול היות פתוח ונסתר לחלוטין או סגור ואטום. וישנם גם שלבי ביניים שמאפשרים לאור טבעי לחדור האל תוך חלל. בחיפוש אחר תריס סורג יהיה עלינו להיות מרוכזים במשימה ולא לבצע טעויות שיעלו לנו ביוקר בהמשך. בחירה בחברה מקצועית שמתקינה תריס סורג היא השלב הראשון שיש לבצע, על מנת להבטיח את תקינותו של המוצר.

אם מותקן בביתכם תריס גלילה, תוכלו בקלות רבה להסב אותו לתריס סורג על ידי הזמנת טכנאי מוסמך. המתקן מסוגל להתחבר אל כל תריס גלילה ולפעול באופן אוטומטי ברגע שמרימים או סוגרים את התריס. כך ניתן לזכות במספר יתרונות הגנתיים וזאת מבלי להחליף את התריס שקיים או לשנות את המבנה של החלון.

מהם היתרונות הנוספים של המתקן?

תריס חשמלי כאמור הוא בעל יתרונות רבים בתחום הבטיחותי והביטחוני, הוא דקורטיבי ויכול להתאים לכל בית או משרד וכמובן שהוא גם עמיד לאורך זמן רב. בכל מה שנוגע לניקיון של תריס סורג גם כאן ישנו פתרון יעיל, המערכת מצוידת במברשות פנימיות שמנקות אל התריס בכל פעם שעושים בו שימוש, בסגירה או בפתיחה. הניקוי הוא אוטומטי ואינו מצריך כל פעולה מצדכם.

התריס עמיד מאוד ויכול לעמוד גם במשקל של 100 ק"ג. עובדה זו מבטיחה שהוא יעמוד גם בזעזועים הקשים ביותר. מי שמעוניין להמשיך לצפות בנוף יתנחם בעובדה שהתריס מגיע עם רשת אשר עשויה מפיברגלס ברמת שקיפות גבוהה מאוד ומומלץ לשדרג אותו בתוספת תשלום.

תריס מומלץ לחדרי ילדים

תריס סורג יתאים מאוד לחדרי ילדים והוא יתפקד גם על מנת למנוע נפילות ובמקרים רבים התריס גם מציל חיים ומאפשר להם לישון בשקט את שנת הלילה שלהם. כמו כן, ככל שמדובר על תריס סורג הוא פותר את כל הבעיות וניתן גם להצמיד לו רשת מיוחדת שתמנע את כניסתם של יתושים, תיקנים ומזיקים אחרים.

מלבד הבטיחות ישנם שיקולים נוספים להתקנה של אביזרים שיגנו על הבית מפני פריצות. סורגים בלתי אסתטיים הם לא הפתרון הטוב ביותר, ויוצרים תחושה של בית כלא. לאחר שכבר התקנתם תריס סורג תוכלו להוסיף עליו גם רשת ייעודית שתגן על הילדים מפני עקיצות של חרקים. הרשת לא חייבת להיות סגורה כל העת וניתן להשאיר אותה פתוחה בעונת החורף, למשל, כי להכניס משב רוח רענן וצח. רשת קבועה תתמלא באבק ולכלכוך ותעכיר את המראה שנשקף מחלון החדר. מי שאוהב לישון כאשר בריזה קרירה נושבת בחדר, יוכל לעשות זאת על ידי התקנה של תריס סורג ורשת נלווית וליהנות מאיכות חיים טובה יותר וביטחון רב יותר בבית.

מתי מומלץ להתקין תריס סורג?

למעשה, ניתן להתקין את המוצר בכל זמן. עדיף כמובן מלכתחילה לבחור תריס סורג תוכלו להזמין טכנאי מוסמך של החברה שיבצע בעבורכם את ההתקנה. לקראת הקיץ ניתן לשער שרבים ירצו להתקין גם רשת הגנה נגד חרקים, כדאי לבצע את ההזמנה כמה שבועות מראש ולא להמתין לתקופה הכי לחוצה.

נוסף על כך, אם אתם גרים בבית פרטי, כדאי מאוד לנקוט בכל אמצעי הבטיחות והביטחון ולבחור בתריס סורג שיותקן על כל אחד מחלונות הבית. כך תוכלו לצאת לעבודה, לחופשה או לבילוי מבלי לדאוג שמא מישהו יצליח לפרוץ לבית שלכם ולגנוב ממנו רכוש. לאחר ההתקנה חשוב לבקש אחריות של היצרן ועל ההתקנה כך שבמידה ותהייה תקלה כל שהיא ניתן יהיה לטפל בה במהירות וללא כל עיכובים מיותרים.

פורסם על ידי