בוקרשט, לא רק עיר הבירה!!!

בוקרשט, לא רק עיר הבירה!!!

דילים לבוקרשט ינחיתו אתכם ב'עיר האושר' בוקרשט- שלגמרי מצדיקה את הכינוי שלה. בוקרשט הנחשקת היא יעד מוביל בקרב תיירים שבאים להנות מאווירה טובה, חיי לילה סוערים ומסעדות מצוינות. תוסיפו לזה ניחוח אירופאי ושדרת ניצחון רומנית, מוזיאונים ואטרקציות, ותבינו למה זו החופשה המושלמת, בטח אם לקחת דיל לבוקרשט שסידר לכם גם מחיר משתלם.

מה בתפריט?

בכל כמה מטרים תמצאו בתי קפה ומסעדות שיציעו לכם מנות קולינריות מכל הסוגים והמחירים. מי שרוצה לטעום דווקא את המטבח הרומני- ממולץ לבחור במקום עממי שיעשה לכם טוב בבטן ובכיס, ולהזמין את הממליגה, קבב רומני (מיטטי) ומרק צ'ורבה משביע ומחמם..

האתרים שחייבים לראות

ארמון הפרלמנט- הארמון שבנה לו ניקולאה צ'אושסקו משמש כבית הפרלמנט הרומני וגם כמוזיאון אומנות. תוכלו להתפעל מהיופי והראוותנות מבחוץ ומבפנים, מומלץ עם סיור מודרך.

שדרת ויקטורי- היא הרחוב היפה ביותר בעיר! בטיול לאורך השדרה הארוכה תגלו חנויות מותגים, ארמונות, מזרקת מים יפהפייה, ומוזיאונים, והכל יחד מזכיר מאוד את תאומתה המפורסמת- שדרת השאנז אליזה בפריז.

מוזיאון הכפר הלאומי- מציג את הצד הכפי יותר של רומניה. המוזיאון הפתוח ממוקם על גדת נהר ,ביקור חובה!!.

פארק הרסטראו- אחד הפארקים הפופולאריים של בוקרשט. בפארק נתן לשכור סירות ולדוג באגם, לרכוב בשבילי האופניים, לעשות פיקניק במדשאות מושלמות, וכמובן שהוא כולל מתחמים קולינריים. בחודשי הקיץ יש בפארק הופעות והצגות.

מרחצאות תרמי- הן הפינוק של בוקרשט. זה המקום לקבל מסאז'ים, לטבול בבריכות חמות ולהנות מג'קוזי וסאונה טובה. גם הילדים לא מקופחים שם עם מגלשות מים שיעסיקו אותם שעות.

שופינג ועוד קצת שופינג

שני קניונים שווים בעיר הם 'מגה מול בוקרשט' עם מחירים משתלמים ומותגים מוכרים, וקניון 'אפי פאלאס קוטרוצ'ן' שהוא אחד הקניונים היפים! הקניון ממוקם במרכז העיר וכולל את כל החנויות האהובות, מזארה ועד ברשקה, ואפילו מציע לוקרים חינם כדי שתוכלו לשים שם שקיות ולהמשיך להסתובב.

צילום: 123RF

פורסם על ידי