אריזות מעוצבות וממותגות ככלי שיווקי יעיל ורב עוצמה

אריזות מעוצבות וממותגות ככלי שיווקי יעיל ורב עוצמה

בעלי עסקים מתחומים שונים, בין אם מדובר בעסקים קטנים, בינוניים או גדולים, מקדישים לא מעט מזמנם על מנת לנסות ולמצוא אסטרטגיות שיווק יעילות, כאלו אשר יסייעו להם להגדיל את מצבת הלקוחות שלהם ויאפשרו להם להתגבר על מתחריהם בתחום. עולם השיווק הוא כיום תעשייה עצומה המגלגלת מיליארדים, ובנויה רובה ככולה על הצורך הפשוט הזה של עסקים למשוך לקוחות ולהתגבר על תחרות. בעוד ישנן אינספור שיטות ואסטרטגיות שיווקיות פוטנציאליות שונות, ישנן כמה שיטות פשוטות, קלות ליישום ויעילות ביותר. אחת מהן היא עיצוב אישי של אריזות קרטון מעוצבות למוצרי העסק. מה כל כך יעיל בשיטה זו וכיצד ניתן ליישמה בקלות ובמהירות?

הפנים של העסק – שימוש באריזות המוצר לצורך העברת מסרים שיווקיים

ישנן סיבות שונות לכך שאריזות קרטון מעוצבות וממותגות מהוות כלי שיווקי יעיל כל כך. לדוגמה, המוצרים באריזותיהם מסתובבים ברחבי הארץ/העולם – הם יוצאים מגבולות העסק והמפעל ומגיעים לחנויות ולמקומות שונים בארץ. לכן, הם מספקים חשיפה הכרחית ורצויה לעסק, אותה ניתן למקסם באמצעות עיצוב האריזות. המוצרים באריזותיהם עומדים על המדפים בחנויות שונות, ואינספור לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליהם. כך יכול העסק להעביר את מסריו השיווקיים ביעילות, להכניס לתודעת הצרכנים את עובדת קיומו ועובדות ספציפיות שונות בנוגע למוצר עצמו ולעסק כולו וכו'.

אריזות המוצר הן למעשה שטח פרסומי הניתן לעסק בחינם, כך שאי ניצול שטח זה זהה לבזבוז כסף, או לאי קבלת מתנה שמציעים לעסק. מכיוון שאריזות המוצרים בין כה וכה מכילות שטח מסוים ונמצאות על מדפי החנויות – מדוע לא להשתמש בהן על מנת לבנות את המוניטין של העסק, להביאו לתודעת הצרכנים ולהעביר מסרים רלבנטיים שונים באמצעותו?…

אריזות קרטון מעוצבות ומודפסות בלחיצת כפתור

הטכנולוגיה הקיימת כיום מאפשרת לכל בית עסק, בכל סדר גודל ומכל תחום עיסוק, ליצור אריזות קרטון מודפסות, מעוצבות וממותגות, כמעט ללא מאמץ ובעלות נמוכה ביותר. בעבר הדבר היה מאתגר, יקר ומסובך יותר, אך כיום ניתן לעשות את הכל בכמה לחיצות כפתור, דרך האינטרנט או בדרכים אחרות.

ניתן לבחור צבעים, צורות ועיצובים לאריזת הקרטון של העסק שלכם, לעצב את צורת האריזה באופן מדויק כך שיתאים לכל מוצר ומוצר ולקבל כמה דגימות על מנת לבחון האם האריזה מוצלחת ואכן מתאימה, בטרם מזמינים כמות גדולה של אותן אריזות. הקלות והנגישות הזו של עיצוב אריזות מודפסות ומעוצבות הופך את אריזות הקרטון המעוצבות לנפוצות יותר מתמיד. כמעט לכל בית עסק ישנן כיום את האריזות הייחודיות שלו, עם הלוגו שלו, הצבעים שלו והמסרים השיווקיים השונים המתאימים לכל מוצר ולכל סדרת מוצרים. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי ההשקעה באריזות מעוצבות משתלמת ביותר, במיוחד כאשר מדובר בהשקעה נמוכה וכמעט מזערית, ביחס לתועלת השיווקית המופקת ממנה…

המאמר באדיבות אתר פרי חשיבה. אריזות קרטון, קרטונים וכדומה. http://www.kartonim.co.il/

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי