ארונות קונים רק עם מומחים!

ארונות קונים רק עם מומחים!

ארון הוא אחד מאותם רהיטים מובנים מאליהם. מובן מאליו שבכל בית יש ארון אחד לפחות, ובבית שמתגוררים בו גם ילדים, נצטרך ללא ספק יותר מארון אחד לטובת אחסון בגדים וחפצים נוספים. אבל לא כדאי לקחת את הרהיט החשוב הזה כמובן מאליו ונסביר מדוע כדאי לקנות, רק בעזרת מומחים.

המומחים לעיצוב ולקונספט

חלפו הימים שבהם אנשים היו בוחרים ארונות בגדים, רק על פי הפונקציונלית שלהם. כלומר, ברור שיש חשיבות רבה לפונקציונליות של הארון שבוחרים, אבל האופי של הארון והקונספט שלו חשובים לא פחות. זו הסיבה שהרבה אנשים יתייעצו עם מומחים על מנת להתאים את התוצאה הטובה ביותר עבור הבית שלהם. המומחים יכולים להיות למשל נגרים מקצועיים בעלי טביעת עין מנוסה או מעצבי פנים ואפילו אדריכלים (אם רוצים לעצב את כל הבית וגם להתחדש עם ארונות חדשים). לפני הרכישה כדאי להגדיר מהו הסגנון של הבית והאווירה שאליה חותרים. בשיתוף פעולה עם המומחים הנכונים, תקבלו את התוצאה המיטבית בשבילכם.

המומחים לארונות מעולים באמת

לקנות ארון חדש עם מומחים, זה גם אומר להיעזר באנשים שבאמת יודעים לייצר או לשווק את הדגמים המעולים. זו לא בעיה גדולה במיוחד לבנות ארון באיכות בינונית, עם חומרי גלם לא משובחים במיוחד. אבל אם אתם לא אוהבים להתפשר על איכות ואתם רוצים ארון מעולה שישמש אתכם שנים ארוכות, אנשי מקצוע יוכלו לסייע לכם להשיג את זה. בעזרת אנשי מקצוע מובחרים תוכלו להבין יותר על איכות הגימור ועל איכות החומרים. תוכלו להבין מהו ההבדל בין ארון מעץ מלא לבין ארון שבנוי מסיבית או מחומרים נוספים. וזה לא רק המרכיבים הללו, אלא גם איכות הפרזול, המסילות בארונות הזזה והצירים בארונות פתיחה.

הצבע שמשפיע על האווירה בחדר

יש עוד דבר שבו המומחים לארונות יוכלו להקנות לכם ערך מוסף ותועלת מוחשית. חשבתם פעם על הצבע האהוב עליכם? סביר להניח שחשבתם על כך יותר מפעם אחת, אבל לא בטוח שאת הארון שלכם תרצו דווקא בצבע הזה. מומחים מסבירים כי הצבעים של הארונות יכולים להשפיע בצורה חד משמעית על האווירה בחדר ובבית בכלל. מלבד זאת, טוב לדעת כי צבעים מסוימים יתאימו מאוד לבתים מוארים או גדולים וצבעים אחרים יוכלו להתאים באופן טוב יותר, לחדרים קטנים או לחללים פחות מוארים. לדוגמא, ארונות בהירים יכולים להשתלב נהדר בחלל מצומצם משום שהם מקנים רושם של מרחב גדול יותר.

מומחים לארונות משודרגים

אם אתם חותרים למשהו מיוחד באמת, תוכלו להיעזר במומחים לארונות משודרגים. כמה דוגמאות נבחרות: ארון משודרג מסוג הזזה הינו ארון רחף. ארון משודרג שיכול להתאים ליחידת הורים, זה ארון עם טלוויזיה מובנית. כמו כן ישנם ארונות בהתאמה אישית ובגדלים לא סטנדרטיים, אם אתם זקוקים לכך.

 

פורסם על ידי