אפליקציית שעון נוכחות – CLOCK2GO

אפליקציית שעון נוכחות – CLOCK2GO

כל חברה שמעסיקה נהגים, טכנאים, סדרני סחורה, שליחים, אנשי מכירות, יועצים ובאופן כללי עובדות ועובדים שנמצאים בשטח רוצה באופן טבעי לדעת היכן הם נמצאים בכל נקודת זמן. כמו צרכים רבים אחרים בימינו, גם לצורך החיוני הזה ניתן לקבל מענה ע"י אפליקציה מתאימה – clock2go.

פתרון מקיף במיוחד

שעון נוכחות clock2go הוא הרבה יותר מרק שעון נוכחות. זוהי אפליקציה שמאפשרת ניהול יעיל של כל המשימות של העסק או הארגון על בסיס זיהוי מדויק של המיקום של כל עובד וכל עובדת, בכל נקודת זמן לאורך כל יום עבודה.

שעון הנוכחות מאפשר גם בקרה נוחה של ההיעדרויות מהעבודה, הפקת דוחות שונים לצורך קבלת החלטות רלוונטיות, צילום תמונות, יצירת גבולות לאזורי עבודה, ועוד ועוד – כל מה שצריך כדי לנהל עסק או ארגון שהעובדים שלו פזורים במקומות שונים.

פתרון נוח במיוחד לעובדים

יתרון משמעותי נוסף של אפליקציית שעון הנוכחות clock2go הוא נוחות השימוש בה. ממשק המשתמש מאפשר לעובדות ולעובדים להיכנס לעבודה בכל מקום, לדווח על היעדרות בקלות, לצרף אישורי מחלה או כל מסמך נחוץ אחר בפשטות, ליהנות מגישה מהירה אל דוחות הנוכחות כולל שליחה בלחיצת כפתור אל המייל וכן לבצע פעולות נוספות. התוצאה: עובדים שלא מבזבזים זמן יקר על סוגיות הקשורות לאופן ההעסקה ויכולים להתמקד בעבודה עצמה. גם השקט הנפשי של העובדים, בזכות הידיעה שכל שעת עבודה מתועדת, תורם לאיכות הביצועים שלהם.

פתרון אידיאלי למנהלים

שעון נוכחות clock2go הוא פתרון אידיאלי גם למנהלים, שיכולים בזכות האפליקציה להפיק את המקסימום מההון האנושי, משאב קריטי בכל חברה.

בפרט ניתן בעזרת היישומון והפיצ'רים המגוונים שלו לנהל פרויקטים מבוססי מיקום, לבחון תיעוד של מסלולי נסיעה, לנהל את אזורי העבודה הרצויים עבור כל אחד ואחת מהעובדים וגם למלא דוחות שונים אונליין ותוך זמן קצר. החיסכון הניכר בזמן, היכולת להתאים את הגדרות המערכת למאפיינים הספציפיים של החברה ולאופי העבודה בה, וכמובן הידיעה היכן נמצאים העובדים בכל רגע מאפשרים למנהלים להתפנות לדברים החשובים באמת, וזוהי תרומה נוספת לשיפור הביצועים של העסק.

מקסימום אמינות ודיוק

האיכות המשמעותית ביותר של אפליקציה מסוג זה היא באופן טבעי הדיוק והאמינות. על-מנת לדעת בוודאות את המיקום המדויק של כל עובד וכל עובדת, נשענת clock2go על טכנולוגיות מתקדמות ובפרט GPS. כדאי לדעת שישנם גם פתרונות לעובדים בעלי טלפונים סלולריים מדורות קודמים שבהם לא ניתן להתקין אפליקציות, וכן מגוון רחב של שעוני נוכחות לרבות אינטרנטיים וביומטריים.

פורסם על ידי