אסף סלומון – אמן חושים – מופע מרתק ומהנה במיוחד

אסף סלומון – אמן חושים – מופע מרתק ומהנה במיוחד

קסמים ומופעים אל חושיים תמיד ריתקו בני אדם. עוד מימי הביניים אנשים היו מרותקים להופעותיהם של קוסמים ומנטליסטים שונים, למעשה עוד לפני שקראו להם מנטליסטים בכלל. מופע מסוג זה יכול להלהיב את הקהל, לחבר את הקהל למופע, לרתק אותו, להיות חלק פעיל במופע, להצחיק את הקהל וכמובן להמם אותו. אמן חושים מקצועי ניחן בכישרון וביכולת לשלהב את הקהל תוך כדי שהוא מבצע את האקט שלו על הבמה ושומר על ערנות מצד הקהל. אומנות חושים, טלפתיה, קריאת מחשבות ומופעים כאלה ואחרים – הינם אטרקציה מלהיבה המתאימה כמעט לכל אירוע כיום ובכל סדר גודל.

אטרקציה מלהיבה לכל אירוע:

אין פלא שלאורך השנים האחרונות יש יותר ויותר מנטליסטים ואמני חושים המופיעים על במות בישראל. במה שנחשב בעבר כמופעי קוסמות פשוטים או אחיזת עיניים שגרמם לכולם להתרחק מזה – נוצר מצב שבו אנשים מרותקים ונהנים מהמופעים, למעשה כמופע בידורי ואטרקטיבי לכל דבר. אמן חושים ידע להלהיב את הקהל, להפוך אותו לשותף פעיל במופע, לשלב הומור שנון לצד חלקי מופע קצרים וארוכים שישאירו את הקהל פעור פה ונהנה במיוחד. מופע מסוג זה נחשב לאטרקציה מלהיבה בכל אירוע כיום, החל מבר/בת מצווה, חתונות, אירועי חברה וכן אירועים נוספים.

המופע יכול להתאים לכולם:

מופע טלפתיה ואומנות חושים הנו מופע מרתק ומהנה במיוחד שיכול להתאים לכל קהל יעד מכל סוג: גברים, נשים, ילדים, מבוגרים וכו'. חשוב לתאם עם אמן החושים את סוג קהל היעד באירוע על מנת שיתאים את המופע בהתאם. כאשר אמן החושים מוזמן לבר/בת מצווה הוא מתאים את המופע לילדים עם דגש על חתן השמחה, אולם בחתונה או באירוע חברה הקהל יהיה בוגר יותר ולכן המופע יהיה שונה. כאשר מדובר ביום הולדת – יש לשתף את האמן בקהל היעד העיקרי שהולך להיות באירוע על מנת להתאים את המופע לקהל היעד. כולם יכולים לצחוק, להבין את ההומור הקליל והשנון שבמופע וכמובן כולנו מדברים את שפת הקסמים והמופעים המרתקים שמשאירים כל אחד פעור פה לא משנה אם מדובר בילד או מבוגר.

למה דווקא אמן חושים באירוע שלנו?

לשיתוף אמן חושים באירוע שלנו יש יתרונות רבים. ראשית מדובר באמן אחד ולא בהרכב או מכלול של כמה אנשים ויותר. כך יותר קל לקבוע מועד הגעה ולהזמין אותו לאירוע שלנו. כמו כן ככל שיש פחות אנשים סביר להניח שההוצאה שלנו תהיה פחות גדולה ביחס להרכב גדול יותר שכל האנשים בו צריכים לקבל תשלום. יתרון נוסף הוא שמופע של אמן חושים מספק כמה סוגי בידור לקהל: גם סטנד אפ, גם מופע טלפתי, גם קסמים וגם אספקטים נוספים שישולבו במופע מיוחד שישדרג כל אירוע קטן או גדול.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אמן חושים?

לפני שאתם מזמינים אמן חושים להופיע באירוע שלכם יהיה עליכם תחילה לבדוק שהוא פנוי באותו תאריך ובאותה שעה שבו אתם רוצים להזמין אותו. בדקו כמה זמן ההופעה שלו והאם הוא יכול להאריך או לקצר אותה בהתאם לחלון הזמן שלכם באירוע וליתר התוכניות בו. וודאו מה כולל המופע על מנת לראות שזה מתאים לקהל היעד שלכם והאם זה יכול לעניין אותו. ראות דוגמאות כמו סרטונים ביוטיוב או קבלו הזמנה להופעה הקרובה של אמן החושים המדובר על מנת לוודא את איכותו וכיצד הוא מתנהל מול הקהל. בדקו שיש לכם במקום בו יתקיים האירוע את הציוד הנדרש, הבמה וכל מה שאמן החושים יצטרך כדי להפיק את ההופעה שלו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי