אל תתפשרו על הלוק שתמיד רציתן

אל תתפשרו על הלוק שתמיד רציתן

נשים רבות מבינות בדיוק במה מדובר: החזה איננו בגודל המבוקש. במקום להסתיר, במקום לוותר על בילויים ולהתאים את המלתחה, למה שלא תעשו משהו בנדון?

זמן ללכת על זה

בעבור נשים רבות, גודל החזה מהווה אישיו של ממש. החלום של חזה שופע ואופנתי, כזה שימלא היטב את בגד הים, הטופ השיקי או השמלה, החזה שלהן שטוח ולא אסתטי, כאילו גיל ההתבגרות מעולם לא הסתיים. לפעמים זה פשוט הטבע, לפעמים זו תוצאה של לידות, הנקות או אפילו סימני הזמן, אבל התוצאה היא אחת – הגיע הזמן לשקול ללכת למנתח פלסטי ולהתייעץ לגבי  ניתוח להגדלת החזה.

על פניו, לחזה קטן יש פתרונות. אפשר ללכת על חזיית פוש אפ, או לוותר על מחשופים גדולים שאמורים לחשוף חזה מלא שפשוט איננו שם. אבל עדיין – אין תחליף לדאגה אחת ולתמיד לסוגייה. דאגה שבסופה יושג החזה האולטימטיבי, זה שהאישה תמיד רצתה.

אין ספק שסוגייה נוספת ומשמעותית בהקשר החזה הינה המגמות האופנתיות. בעולם כל כך חשוף כמו שלנו, בו המראה החיצוני כל כך קריטי, למה לא ליהנות ולהיות כמו כולן? למה לא להעלות לאינסטגרם תמונות מחוף הים, בהן המצולמת מדגמנת גוף לתפארת וגם שדיים מרשימים? למה להתפשר, למה למצוא דרכים עוקפות ולהצניע, כשאפשר לחגוג את החיים בלי אף טיפה של בושה או מחשבה שנייה?

ניתוחים פלסטיים הם חלק מהחיים

כיום, ניתוחים פלסטיים הפכו לעניין שכיח במיוחד. כמעט כל אישה שתיגשו אליה ותשאלו, וגם לא מעט גברים, יגידו בלי לחשוב פעמיים על ניתוח האף שעשו מיד כשהגיעו לגיל, על בוטוקס שהזריקו כשסימני הגיל התחילו להופיע, על ניתוחים לשאיבת שומן, מתיחת עור, ועוד ועוד. הרשימה עוד ארוכה. היום זו ממש לא בושה. אין זה דבר שעושים במחשכים כדי שהסביבה לא תדע, חלילה. היום זה עניין לגיטימי לחלוטין. חלק מהחיים.

יותר מזה, למה להסתפק בגרסה הלא מושלמת של עצמנו? אם אתם עוסקים בהתעמלות באופן קבוע, מקפידים על הדיאטה, יודעים מה הטרנד הכי חם של השנייה ולא מהססים להשקיע במותגים, למה לא להרים את הלוק עוד קצת? ניתוח חזה יכול לעשות זאת בכיף. למעשה, זו השפעה חיובית שנלווית לשדיים הגדלים – ביטחון עצמי שמתעצם.

דר אבי וינברג מנתח פלסטי להגדלת חזה יודע את כל זה. תחת ידיו עברו אנשים רבים שהפכו את הגוף שלהם לאסתטי קצת יותר והגשימו חלום. כל אלו יעידו על המקצועיות, הידע והניסיון של הרופא שסידר להם את הגוף החלומי שהם תמיד רצו.

פורסם על ידי