איתור נזילות מים בצנרת ראשית בבת ים

איתור נזילות מים בצנרת ראשית בבת ים

זה לא נעים לסבול מדליפות ומנזילות מים בצנרת, אבל למרבה המזל אנחנו חיים בתקופה שבה זה הרבה יותר קל ופשוט לאתר נזילות כלשהן. יש מכשור וציוד מודרני שמאפשר לנו לאתר ולתקן אותן גם מבלי לשבור קירות ומרצפות, כך שהסיוטים הידועים של אנשים רבים נחסכו מאתנו כיום. איתור נזילות מים נעשה היום בצורה ממוחשבת לגמרי בעזרת מצלמות מתקדמות ולכן אין סיבה לחשוש מכך ומהמחיר שעלולים לגבות מכם.

לתפוס את הנזילה בזמן

אנחנו לא יודעים תמיד מתי מתחילה נזילה בצנרת ראשית אלא אם כן היא נמצאת במקום שקרוב לפני השטח והנביעה משם כבר מתחילה לחלחל במהירות החוצה. איתור נזילות מים בצנרת ראשית בבת ים נעשה היום בקלות אבל לא תמיד במהירות, משום שלפעמים הנזילה מתחילה זמן רב לפני כן ונעשה נזק מסוים. יש סיבות שונות לנזילות אבל כולן גורמות לכך שהטחב והעובש והקירות המתפוררים מסכנים אותנו ולכן חובה לתקן מיד.

מה עושים כשיש נזילה?

אז איך מגלים בעצם נזילת מים ? ראשית מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום כמו תדמור טכנולוגיות לאיתור נזילות מים במצלמה טרמית רק משום שחשבון המים זינק לגבהים או שפונים אלינו מהעירייה כדי לבדוק למה הצריכה עלתה. אפשר לגלות נזילות כאלה בכמה דרכים וזה תלוי במיקום שלהן. איתור נזילה מכל מיני מקורות בדירה יכול להיות בצנרת שגלויה על פני השטח או בצנרת הראשית שנמצאת חבויה בתוך הקירות וברצפה. כדי להגיע למקור הדליפה אנחנו יכולים להשתמש בציוד כמו חיישני גז או מצלמה תרמית, כל נזילה ומה שמתאים לה.

לחברת תדמור לאיתור נזילות במצלמה טרמית לחץ כאן

איתור נזילות

יש כמה דברים שאינסטלטור יעשה כדי לאתר נזילה, ובהתחלה הוא יבדוק למעשה את לחץ המים וינסה להבין מהיכן נובעת הנזילה. יש צנרת שמזרימה מים לבית ויש צנרת שמוציאה אותם בניקוז של שופכין ומי שטיפה מהכיורים ומהמקלחת. יש מערכות שונות של צנרת, אם כך, והאינסטלטור יצטרך הבין באיזו צנרת זה קורה. לכל נזילה יש את המאפיינים שלה בעוצמה ובצורת הטפטוף או הזרימה וזה ייתן לו אינדיקציה ויכוון אותו למערכת הצינורות הנכונה.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

הסיבות לנזילה יכולות להיות בגלל בעיית איטום בצנרת עצמה או בחיבורים שלה, בצנרת שנרקבה לאחר שהחלידה או בגלל נקבים ופיצוצים בצינור שרמו לכך. כל תקלה והתיקון שמתאים לה, ולכן צריך למצוא את המיקום המדויק שלה. מצלמה תרמית היא מצלמה שמצלמת את הקיר והרצפה מבחוץ, ומאתרת לפי שינויי הצבע את המקום הקר שבו נוזלים המים ואינם זורמים בצורה מסודרת בצינור. איתור נזילות בצנרת ראשית בבת ים נעשה בצורה פשוטה ונגישה כזאת.

תיקון הנזילה

איתור הנזילה בעזרת מצלמה תרמית אפשרי אם היא נמצאת במרחק קצר יחסית מהקיר ולכן המצלמה יכולה לקלוט אותה. בנזילות עמוקות יותר יש שיטות אחרות כמו החדרת סיב עם מצלמה או בדיקה בעזרת חיישן גז במקרה הצורך. את התיקון אפשר לעשות גם כן בעזרת הטלאה או החדרת שרוול לצינור מבפנים ולא תמיד תצטרכו לשבור קירות ורצפות במקרים כאלה.

פורסם על ידי