איתור כספים – איך עושים את זה?

איתור כספים – איך עושים את זה?

היום אין ילד שאין לו חסכון בבנק או אפילו שניים מסבא וסבתא, מהבר מצווה, מדודים מאמריקה ועוד. גם זוגות רבים שמתחתנים היום ומקבלים צ'קים לחתונה, נוהגים לפתוח בדרך כלל חשבון מיוחד לשם איסוף הצ'קים. בגיוס לצבא מי שאין לו חשבון נדרש לפתוח חשבון בנק עבור המשכורת הצבאית, וגם סטודנטים שעוברים לעיר אחרת לצורך לימודים פותחים חשבון קרוב לבית. גם לאחר הלימודים ובמהלך הקריירה והעבודה במקומות שונים אנו צוברים חשבונות רבים נוספים כגון חשבונות פנסייה, קרנות גמל וביטוחים שונים.

לעתים נוצר מצב בו עקב מעבר דירה, או מעבר לעיר או יישוב חדש, או רילוקיישן בעבודה לזמן קצוב, מייצר נתק בינכם לבין חשבון או מספר חשבונות עקב כך ששכחתם לעדכן את הכתובת החדשה, לעדכן את הסוכן או הבנק ולאחר זמן לא רב ,החשבון נשכח לגמרי. חשבונות אבודים אלו צוברים ריבית ובהם מצטבר כסף השייך לכם וכדאי ומומלץ לנסות ולאתרם מבעוד מועד , על מנת שביום הפירעון תוכלו לקבל את הכספים המגיעים לכם כחוק.

מהם כספים אבודים?

מדי שנה מצטבר סכום כסף עצום בחברות ביטוח וקרנות פנסיה, בקופות גמל,בחשבונות בנקים רדומים ועוד. על פי פרסומי משרד האוצר, מדובר בכמיליארד שקלים חדשים אשר אין להם דורש. חשוב וכדאי לדעת כי ניתן לבצע איתור כספים ולאתר את החשבונות הללו ואף לחדש עימם את הקשר על ידי מעקב וקבלת הכסף במועד הפירעון או הוצאת הכספים המגיעים לכם.

איך מתבצע איתור כספים?

תוכלו לאתר כספים אבודים עבור הוריכם, עבור חברים או קרובים וכמובן עבורכם. ותוכלו למצוא ולדעת האם קיימים חשבונות בנק רדומים על שמכם או חשבונות בגופים שונים הרשומים על שמכם והצטבר בהם סכום כסף כלשהו. על מנת לאתר את החשבונות הרשומים על שמכם בגופים השונים ניתן ליצור קשר עם חברה המתמחה בשירות של איתור כספים אבודים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המספק שירות זה, למלא את הפרטים ומספר תעודת הזהות בטופס המיועד לכך. נציג החברה ייצור עמכם קשר ובאם תחליטו להתקשר עם החברה, היא תחל לאסוף את הנתונים עבורכם, על מנת למצוא את הכספים האבודים שלכם. בגמר השירות, תקבלו מהחברה דוח מלא ומפורט על כל הגופים בהם נמצאים חשבונות או פקדונות על שמכם. תוכלו לפנות לגופים אלו ולעדכן את כתובתכם ולחזור לעקוב אחר החשבונות הללו עד למועד פירעונם או שתוכלו לפרוע את הכספים המגיעים לכם מהחשבונות שלכם ולהרוויח תוספת נאה למשכורת.

פורסם על ידי