איפור מעושן לערב

איפור מעושן לערב

איפור מעושן הינו אחד העיצובים היפים שאפשר לעשות בכדי להבליט את העיניים. למעשה, הכוונה היא לתחושה של ערפילית אפרפרה בגווני עשן-כסוף עדינים, המבליטים באופן ניכר את הצבע הטבעי של האישונים, את תצורת העין וקימוריה, תוך הדגשת הקונטרסט ביניהן לבין עצמות הלחיים, המצח וקו השיער. באופן כזה, מה שמתקבל הוא הבלטה עם תחושה מעט טבעית, כאילו האיפור משתלב ביופי הטבעי של פנייך, אשר נותנת דגש רב על העיניים.

מבחינה מקצועית, איפור מעושן זוהי דרך מדהימה להנכיח את המבט, את הקומפלקסיה של העור אל מול העיניים. אך כאשר עושים זאת באופן חובבני, מבלי לשים לב לדקויות הקטנות של הדברים, אפשר בטעות ליצור מראה מעט מגוחך, מובלט באופן לא נכון, אשר לא ירגיש טבעי ואוטנטי. זו הסיבה שמיקי בוגנים החליט לחלוק את הסוד שלו לאיפור מעושן מדויק וטבעי באתר בית ספרו לאיפור מקצועי, ומזמין אותך ללמוד זאת צעד אחר צעד.

ההבדל בין איפור מקצועי לאיפור חובבני

כל אחת יכולה ללמוד איפור. זה לא אומר שכל אחת תהיה מאפרת מקצועית בסופו של דבר, אבל ללא ספק ללמוד לאפר אפילו רק את עצמך זוהי אומנות לא פשוטה. בזכות הלימודים במקום כמו בית ספר לאיפור מקצועי, תוכלי לזהות את הדקויות אשר מבדילות בין איפור מקצועי לחובבני. דקויות אשר למעשה ניתן לראות אותן באופן טבעי על כל אחת, גם אם לא למדת איפור, אך לבצע אותן – אין זה פשוט.

כאשר מנסים לעשות משהו מאוד ספציפי, כמו איפור מעושן לעצמך, טווח הטעות הינו גדול. זה יכול להיות כבר מהשלב הראשון, בחירת מייק אפ לא נכון, לא מתאים לגוון עורך, ומריחה אקססיבית או לא אחודה של המייק אפ. שימוש בגוון צללית אשר אינו מתאים לעורך, או אינו משתלב טוב עם המייק אפ. ציור אייליינר אשר אשר אינו משתלב באופן טבעי אל תוך הצללית שיצרת, אלא נותן תחושת קונטרסט המבטלת את טבעיות העין, ועוד.

לא חייבים לימודים מקצועיים כדי ללמוד להתאפר

בהסברים פשוטים, עם תמונות ומראי מקום, מסביר מיקי בוגנים באתר בית הספר כיצד אפשר לעשות וגם כיצד נראה איפור מעושן מקצועי. אך גם כאן, תצטרכי מעט אימון מול המראה, להתנסות ולהבין על עצמך, וגם את היכולת לזהות בצורה הנכונה ביותר מה מתאים לך – אלו צבעים וגוונים, מרקמים, צורת מריחה או ציור הקווים, וכדומה.

אם את מתעניינת בלימודי איפור מקצועיים בבית ספר לאיפור מקצועי ברמה איכותית, כמו זה של מיקי בוגנים, אז את יודעת לאן לבך מושך – ופשוט לכי אחריו. אך אם את רוצה רק ללמוד מה מתאים לך, איך לעשות את זה הכי טוב, וזאת בעזרת מומחה, אז את יכולה ללמוד בסדנת איפור אישית עם מיקי בוגנים. כך או כך, על היופי שלך – אל תתפשרי.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי