איפה כדאי להציב מראה פנורמית?

איפה כדאי להציב מראה פנורמית?

אנחנו רואים אותן מפעם לפעם ולמרות שאנחנו מבינים עד כמה הן חשובות לנו, אנחנו לא עוצרים לרגע כדי להעריך עד כמה היה לנו קשה בלעדיהן. מראות פנורמיות, אלו שמרחיבות את שדה הראייה המצומצם שלנו בכביש, הן המצאה חשובה במיוחד, וכדאי לשים אליהן לב.

המקומות שבהם נפגוש את המראה הפנורמית

מראות פנורמיות אפשרו לזהות די בקלות. צורתן עגולה והחזית שלהן קמורה, והן ניצבות לרוב בנקודות מדויקות ומרכזיות מאוד, כשהן מרחיבות את שדה הראייה שלנו. כך הן חשובות במיוחד בצמתים שבהם קשה לנו לראות מה קורה סביבנו או במקומות שבהם יש אלמנטים שונים שמסתירים לנו את התנועה. למשל, בכניסה או ביציאה מחניונים אפשר למצוא את המראות הללו בתדירות גבוהה יותר, שכן קירות החניון, עמודי בטון רחבים או רכבים חונים, כל אחד מאלה עשוי לפגוע בשדה הראייה שלנו. באופן דומה, יציאה מחניה פרטית או מרחוב קטן אל רחוב סמוך עשויה להיות מאתגרת יותר בגלל הצמחייה העשירה שאולי תורמת לנוף הפסטורלי אבל מקשה עלינו לזהות את תנאי השטח לפני שאנחנו משתלבים בתנועה.

פתרון בטיחותי ויעיל

כפי שאפשר להבין, מדובר בהחלט בפתרון יעיל מאוד, שמספק הגנה מרבית. זהו רק יתרון אחד מני רבים, ובשורת היתרונות הללו אפשר להזכיר גם את העלות הנמוכה שלה, בוודאי בהשוואה לחלופות יקרות ומורכבות יותר כמו סלילת כיכרות או הצבת רמזור. ההתקנה שלה פשוטה והיכולת לשלוט בזווית שלה פשוטה אפילו יותר. כך אנחנו משיגים שליטה מרבית על תנאי הדרך ויכולים לייצר זווית ראייה רחבה גם כשנדמה שהשטח שלפנינו צר וקשה לניווט.

טיפים לבחירת מראה פנורמית

כדי להפיק את המיטב מהמראה הפנורמית, רצוי לבחור במראה רחבה יותר, עם קוטר גדול יותר. ככל שהיא תהיה גדולה יותר היא תספיק זווית ראייה רחבה יותר, וגם פרטים חדים וברורים. באתר כאן תוכלו לראות מגוון מראות פנורמיות מומלצות. בנוסף, שימו לב להתקנה והקפידו על איכותה עד כמה שניתן. כך תוכלו להבטיח מצלמה איכותית וחזקה גם בחורף כשהרוח נושבת. חוץ מזה, התקנה טובה גם תמנע סכנות לסביבה, ואתם בוודאי לא רוצים לקחת את הסיכון שהיא תיפול ממקומה ותפגע בעוברי אורח.  מראה בגודל הנכון, בזווית הנכונה ובהתקנה יציבה וחזקה, זה בדיוק מה שיבטיח לנו בטיחות מוגברת בכל מקום שבו שדה הראייה הקיים צר מדי, והסיכוי לתאונות דרכים גדול מדי.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי