איפה התיירים הישראלים נהנו לבלות בקיץ?

איפה התיירים הישראלים נהנו לבלות בקיץ?

הקיץ חלף, הילדים חוזרים לבית הספר והריח של החופש הולך ונמוג. רבים מאיתנו עוד זוכרים את החופשות והטיסות והדיוטי פרי. אחרים כבר מתחילים לחשוב על החופשות של השנה הבאה, ביעדים השונים. זה בדיוק הזמן הנכון לסיכומים – איפה בדיוק נהנו התיירים הישראלים לבלות בקיץ החולף?

גם השנה, יוון בתמונה

גם השנה, בקיץ החולף, נהרו המונים לאתרי הנופש האולטימטיביים של יוון. בין היתר, נרשם שגשוג של ממש באחד מהאיים היווניים היפים והציוריים ביותר, הלא הוא סנטוריני. אם עדיין לא יצא לכם לעלות על טיסות לסנטוריני, כדאי לכם להשלים פערים, אם לא עכשיו אז בוודאי שבשנה הבאה. זהו מקום מושלם שאפשר להגיע אליו עם בן או בת הזוג. גם צעירים בחבורות עליזות מגיעים למקום וגם משפחות. האי מציע אין ספור פעילויות ואפשרות להתרגע בחופים היפים. אפשר גם לצאת לטיולים מיוחדים, לשוט, לצלול, לתצפת על הר הגעש הכבוי היוצא מגדר הרגיל. הר הגעש הזה נראה שונה מכל שהעליתם על דעתכם. לא רק שהוא כבר לא פעיל (ממש לא תראו שם עשן או אדים מסתלסלים) הוא למעשה שקוע רובו ככולו מתחת למים ורק חלק ממנו ניתן לראות. למקום מגיעים בשיט ואם אתם מחפשים חוויה שתישאר אתכם, ללא ספק זה בדיוק זה.

נופש בלקני מיוחד

לפני שנספר על מקומות נוספים שכיכבו על מפת התיירות הישראלית בקיץ החולף רק נוסיף כי טיסות לסנטוריני יכולות להוביל אתכם גם לטברנות הידועות, לנופש ים תיכוני שהופך את הקיץ למושלם. אבל אם רוצים ניחוח שמשלב בין אירופה ליוון, זה מחכה לא רחוק – בארצות הבלקן. התיירים הישראלים גדשו בהמוניהם את בולגריה – סופיה וורנה. שם ניתן למצוא את המחירים הנמוכים לא פחות מאיי יוון בשילוב אירופה בניחוח קלאסי. ורנה נחשבת לבירת נופשי הקיץ ומגיעים אליה תיירים מכל אירופה וכמובן רבים מישראל. יש שם מזג אוויר נפלא, נעים מאוד גם בשיא הקיץ וחופי ים ואתרי טיולים. חולות הזהב, המדרחוב המפורסם, טיולי יין ויקבים ועוד מכל טוב. ואיך אפשר בלי להזכיר את השווקים? ישראלים אוהבים את בולגריה והבלקן גם בגלל השפע בשווקים, מכל טוב ובזיל הזול.

איטליה, צרפת, פולין ותאילנד ושפע של חוויות

יש עוד מגוון רחב של נקודות על הגלובוס שבהן נהנו התיירים הישראלים לבלות בקיץ האחרון. למשל, בודפשט. שם רבים הגיעו למרחצאות הידועים, לשוק המקורה, לבין הכנסת העתיק ואדיר הממדים ועוד שפע האטרקציות. בקיץ, רבים גם עשו דרכם לרומא, למשל, וכמובן גם לבירת צרפת שאף אחד לא צריך להציג. בגטים, יין טוב, קרואסונים ומגדל אייפל, שנז אליזה, כל אלה הם אלמנטים על זמניים ובכל קיץ הטיסות לשם מלאות עד אפס מקום.

כמו כן, מלבד טיסות לסנטוריני, רומא או ורנה, היו גם כאלה ששמו את פעמיהם לעבר וונציה, על התעלות המפורסמות ביותר בעולם. אומרים שוונציה שוקעת אט אט ומושקעים מאמצים רבים לשמר את העיר המיוחדת. בשלב זה, השיט בסמטאות או הביקור בכיכרות ובארמון הדוג'ה ממשיכים כסדרם. פולין המשיכה בקיץ האחרון למצב את עצמה בתור יעד הקניות המוביל, כאשר הרבה מאוד ישראלים יוצאים לשם עם מזוודות ריקות וחוזרים – עם מזוודות מלאות. אבל מי שרוצה חופשה עם יותר מכך עשה את דרכו ליעדים אקזוטיים פופולריים אפילו יותר, כדוגמת תאילנד. עיר הבירה והאיים, משולש הזהב והג'ונגלים הפראיים, הפילים והקופים, המקדשים ודוכני הרחוב שאין להם סוף, משם חזרו המוני ישראלים עם שפע של חוויות.

פורסם על ידי