אינסטלטור מומחה בכל מצב: מזמינים ולא מחכים

אינסטלטור מומחה בכל מצב: מזמינים ולא מחכים

בעיית צנרת, נזילות, טפטופים או ריחות? בכל מקרה של ריחות ביוב וכדומה, יש סיבות טובות שלא לחכות. גם בהתקנות של אביזרי אינסטלציה חדשים במקום אביזרים ישנים שנפגמו, אין סיבה לדחות. מזמינים ולא מחכים, ואלה הסיבות שלא כדאי לדחות.

ריח של ביוב – לא סימפטי ולא בריא

אחד הסימנים המובהקים לכך שיש תקלה כלשהי באינסטלציה – זה הריח. אם שמתם לב לפתע כי ישנו ריח לא נעים, צחנה של ביוב או סירחון, סביר להניח שיש בעיה בקו הביוב או בצנרת הביוב. ריח של ביוב הוא לא סתם נינוח לא נעים. זה לא סימפטי וגם לא בריא. לא טוב לנשום את האוויר המעופש וזה אפילו לא הכל. כדאי להזמין אינסטלטור 24 שעות ולא לחכות, מפני שאם ממתינים עלולה להגיע הצפה של ממש.

ריחות לא נעימים עשויים לבשר על כך שישנה סתימה. יתכן שכבר ראיתם שהמים בשירותים או בכיור עולים. יתכן שאתם רואים שיש הצפה תחת מכונת הכביסה. אם זה משהו שאי אפשר לפתור באמצעים ביתיים רגילים כגון שימוש בפומפה, מזמינים איש מקצוע מומחה בהקדם. אחרת, כל הבית עלול להיות מוצף בביוב או במים רבים. עד שהדברים לא יתוקנו, לא תוכלו להשתמש בשירותים או לעשות כביסה. יתכן שתצטרכו להתרחק מהבית והצפת ביוב עלולה להרוס תכולה יקרה. אם יש ספק – אין ספק. מזמינים שירות לתיקון הסתימה והסדרת הזרימה בצנרת הביוב והשפכים. כך תוכלו לחזור מהר לשגרה.

נזילה? חבל על כל טיפה

לא רק ריח לא נעים מעיד על בעיית אינסטלציה שצריך לפתור כמה שיותר מהר. מומלץ לבדוק את חשבון המים בכל תקופה. סימן ראשון לנזילה סמויה עשוי להשתקף כאשר ישנה קפיצה בצריכת המים. ניתן לבדוק אם קיימת נזילה, בעזרת שעון המים. סגרתם את הברזים והשעון מראה שיש זרימה? זאת אומרת שישנה איפה שהוא נזילה.

נזילות כדאי לתקן ומהר, מכל מיני סיבות. קודם כל, נזילה זו לא בעיה שפתאום מסתדרת מעצמה. במקרה הטוב היא ממשיכה כפי שהיא ובמקרה הרע היא הולכת ומחמירה. כאשר הנזילה קיימת, מתרחש בזבוז מים וחבל על הכסף. אז אם נדמה לכם, או שאתם בטוחים שיש נזילה, מביאים אינסטלטור מומחה ומהר. הוא יוכל לאמת את קיום הנזילה ולבדוק בדיוק מהיכן היא מגיעה. לאחר מכן יתבצע תיקון והמים ימשיכו לזרום בצורה תקינה ורק כשתפתחו את הברז.

רטיבות תת רצפתית – נזקים מצטברים

סימן ברור לרטיבות כלואה מתחת לרצפה יכול להופיע סביב הפנלים. אם ראיתם שהפנלים הסמוכים לרצפה ניזוקו מבפנים, הם נראים מחוספסים ולא חלקים, מתקלפים או עם עובש, יתכן שיש המון רטיבות מתחת לבלטות. רטיבות כזאת לא מתייבשת מעצמה. הנזקים יכולים להיות כבירים, אם לא מתקנים בהקדם.

לסיכום, נזילות או סתימות, תקלות ביוב או רטיבות, תיקון בהקדם עוצר את הנזק ומונע נזק נוסף. אל תחכו לחינם כשצריך, מזמינים אינסלטור מומחה עכשיו – באדיבות חברת ניקוזים.

 

 

 

 

פורסם על ידי