אינסטלטורים לכל מצב

אינסטלטורים לכל מצב

אנו מחשיבים את הבית למקום בטוח, אבל לא תמיד זה כך. ליקויים שונים הפוגעים בביטחון הבית גורמים לנו לחוסר ודאות ואולי אפילו לתסכול. מתפקידנו להקשיב לבית שלנו ובמקרה של נזילות או תקלות להתריע ולקרוא לאיש מקצוע. אינסטלטורים הם האנשי מקצוע איכותיים המתמחים בתחום והם יכולים לעזור לכם בתיקונים השונים. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור באינסטלטור הנכון אשר יבוא לסייע לכם.

אילו שירותים מציעים האינסטלטורים

קיימים שירותי אינסטלציה רבים ומגוונים. אינסטלטורים מנוסים ומקצועיים מציעים מגוון רחב של שירותים שחשוב להכיר מקרוב בכל מצב:

  • פתיחת סתימות בכיור ובאמבטיה – סתימות בכיור וחדר האמבטיה הן מבין הסתימות הנפוצות ביותר שנתקלים בהם. שאריות מזון או שיערות מגיעות אל הצינורות וסוצמות אותן. כאשר פתיחת סתימות ידנית לא עוזרת, חשוב לקרוא לאינסטלטור שיאתר את התקלה.
  • פתיחת סתימות ביוב – סתימות ביוב הן בדרך כלל סתימות מאסיביות יותר שדורשות טכנולוגיות משוכללות יותר. בדרך כלל לא ניתן לפתוח את הסתימות האלה באופן ידני, ועל כן יש צורך בהתקן מיוחד. כאן הביובית נכנסת לתמונה. הביובית היא משאית גדולה שנועדה לשאוב את התכולת הביוב ולנקות את הצינורות. למשאית מנוע מאסיבי והיא כוללת שני מכלים. המיכל הראשון נועד לשאיבת תכולת הביוב והוא מוביל מים שחורים. המיכל השני מכיל מים נקיים שנועדו לשטיפת צינורות הביוב.
  • תיקון ברזים – לא מצליחים לפתוח את הברז במטבח? הברז מטפטף ללא הפסקה ומפריע לכם לישון בלילה? אינסטלטורים מקצועיים מציעים לכם שירותי החלפת ברזים בקלות ומקצועיות.
  • איתור נזילות – אחד הדברים המורכבים יותר בתחום האינסטלציה הוא איתור נזילות. בעבר היה צורך לשבור קירות רבים כדי לאתר את המיקום שממנו מגיעה הנזילה. היום, למרבה המזל, אין כל צורך לעשות זאת. האינסטלטור מגיע כשהוא מצויד במצלמה תרמית אשר עוזרת לו להשתלט על המצב. מצלמה זו שולחת גלי אינפרא אדום דרך הקירות ומאתרת את מיקום הנזילה בדיוק רב.
  • תיקון דודי שמש – דודי השמש אחראיים על אספקת מים חמים בעיקר בחודשי החורף. ולכן כשדוד שמש לא פועל, הוא עלול להוביל לתסכול רב. אינסטלטורים מקצועיים מתמחים גם בתיקון דודי שמש ומבצעים זאת ביעילות רבה.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים אינסטלטורים?

אם אתם רוצים לבחור אינסטלטור מנוסה ומקצועי שיטפל בתקלה, יש צורך לבדוק כמה דברים. ראשית, חשוב לבדוק את מספר שנות הניסיון שיש לאינסטלטור בתחום ולוודא שאכן מדובר באינסטלטור מקצועי. שנית, ניתן לאסוף המלצות על האינסטלטור כדי לראות אם היה מי שנעזר בו. שלישית, כדאי לבדוק את נושא הזמינות. ישנן תקלות שאינן סובלות דיחוי, ואתם רוצים שהאינסטלטור יהיה זמין 24/7 כדי לטפל בכל תקלה. ולבסוף, לא ניתן לוותר על אדיבות השירות. אתם רוצים שבמקרה שלכם יטפל אינסטלטור אדיב, בייחוד אם אתם מתוחים ולחוצים מהמצב הבעייתי שנוצר בבית. אינסטלטור טוב יודע להרגיע ולטפל בבעיה במהירות.

פורסם על ידי