איך תזהו אינסטלטור אמין ומקצועי? 

איך תזהו אינסטלטור אמין ומקצועי? 

זקוקים לאינסטלטור מפני שהכיור נסתם או שיש סתימה בביוב? במידה וצריך להחליף ברז ישן או לתקן צנרת דולפת או להתקין אסלה, תיקון ניאגרה או חיבור למדיח, תרצו לדעת כיצד לזהות איש מקצוע מצוין.  

1. המקצוען שואל אתכם יותר  

אינסטלטור אמין ומקצועי ירצה לקבל מכם מידע רב ככל האפשר. הוא ישאל אתכם לגבי סוג התקלה שאתם רואים וממש כמו רופא, ינסה לאבחן את הבעיה בצורה מקיפה עוד לפני הביקור. כך הוא יוכל להגיע כמה שיותר מוכן.  

2. ניסיון, אין קיצורי דרך  

אל תהססו לשאול כמה זמן האינסטלטור עוסק במקצוע. אינסטלטור בשבת מסביר שאיש מקצוע אמיתי זה מי שצבר ניסיון ועוד ניסיון. מי שלמד את המקצוע ושימש כשוליה לאורך זמן ומכיר את כל הפעולות הנדרשות וכלי העבודה והגישות, מציע את הפתרונות המקצועיים והשירות ניתן באופן מיטבי.  

3. האמינות שמגובה בהמלצות  

אם אתם רוצים לדעת האם האינסטלטור אמין, מעל לכל ספק, אתם לא יכולים סתם כך לשאול אותו. כל אחד רואה את עצמו או לפחות מעיד על עצמו כאדם ישר. המלצות של לקוחות, לעומת זאת, זה כבר משהו שבאמת אפשר לסמוך עליו. אגב, גם הרושם שאתם מקבלים במעמד השיחה לא הולך ברגל. מרבית האנשים שמנהלים שיחה פעילה עם איש מקצוע מרגישים מתי האינסטלטור נשמע אמין ומקצועי ומתי הוא פשוט רוצה לסמן וי על עוד עבודה ולא נשמע סבלני במיוחד.  

4. שקיפות במחירים  

על סמך שיחת טלפון או בפנייה דרך אתר האינטרנט, לא תמיד אפשר לקבל הצעת מחיר מקיפה. למעשה, זה לא יהיה מאוד אחראי מצד אינסטלטור לתת הצעת מחיר סופית בטלפון, מבלי לראות ולהבין מהו בדיוק היקף העבודה ומהי המשימה. יחד עם זאת, שקיפות במחירים מעניקה סימן טוב וחשוב. אינסטלטור אמין יוכל לתת הערכת מחיר, בתנאי שהוא מסייג את הדברים. לדוגמא – אפילו פעולה פשוטה יחסית כמו החלפת ברז מתומחרת בצורה דיפרנציאלית (ישנם סוגי ברזים שיותר מסובך להתקין).   

5. כל הפתרונות במקום אחד  

אינסטלטור אמין ומקצועי יודע להציע מגוון רחב של פתרונות, תיקונים, התקנות ושיפורים תחת קורת גג אחת. כלומר, הוא לא יסנן עבודות ויבחר רק במה שיותר משתלם ויותר כדאי. איש מקצוע במלוא מובן המילה יקדיש לכם מזמנו, בסבלנות ובחיוך, גם אם נדרש תיקון בסיסי וגם אם נדרשת פעולה מורכבת וארוכה.  

6. תודעת שירות, לא פחות חשוב 

פניתם לאיש מקצוע ונוכחתם שאתם מקבלים שירות טוב, מכל הלב ועם חיוך? אין ספק שזה אומר הרבה. על אינסטלטור כזה גם אתם תרצו, ללא ספק, להמליץ. אם סיפרו לכם או נוכחתם שמצאתם אתר אינטרנט של אינסטלטור, שפועל בשקיפות, עם תודעת שירות, כל סוגי התיקונים והגעה בתוך פרק זמן סביר ובמחירים הוגנים, מצאתם טוב.  

קרדיט: shutterstoc

פורסם על ידי