איך מתבצעת הדברה בבת ים בבתי קפה ומסעדות?

איך מתבצעת הדברה בבת ים בבתי קפה ומסעדות?

עסקים בתחום המזון חייבים להקפיד על תנאים סניטריים הולמים בכל שטחי העסק – המטבח, המחסן וכמובן האזור שבו נמצאים הלקוחות. מצד שני המזון שנמצא בשפע בעסק ובסביבתו קורץ לחרקים רבים וגם למכרסמים, ולכן הם מנסים להגיע אליו לעיתים קרובות. הפתרון הוא כמובן הזמנת שירותי הדברה בבת ים, ורצוי מחברה שיודעת איך לעבוד בעסקים מסוג זה.

הדברת מנע – להקדים תרופה למכה

שני הסוגים הנפוצים ביותר של החרקים שמגיעים לבתי קפה ומסעדות, וגם לעסקים אחרים בענף המזון, הם נמלים וג'וקים. בשני המקרים כדאי להקדים תרופה למכה, באמצעות הדברה מונעת. שירות זה כולל טיפול מקיף בכל המקומות שבהם עלולים להימצא נמלים או ג'וקים, כשבמקרה של התיקנים מוקדשת תשומת לב גם להדברה בבורות הביוב.

היתרון העיקרי של הדברה מונעת הוא התזמון שלה – ניתן לבצע אותה אחרי שעות הפעילות של העסק, כך שאין הפרעה להתנהלות השוטפת שלו. באופן טבעי רק חברה עם ניסיון רחב היקף כמו הדברות מיכאל ובוריס יכולה להתחייב לטיפול יעיל כדי לעזור לעסק.

לכידת מכרסמים

סוג אחר של שירות שמספקת חברת הדברה בבת ים לבתי קפה ומסעדות הוא לכידת מכרסמים. חשוב להדגיש שנוכחות של עכברים או חולדות עלולה להביא לשלילת רישיון העסק, וכמובן להרתיע לקוחות מלהגיע למקום. בהתאם גם במקרים אלה יש חשיבות רבה ליכולות המקצועיות של הלוכדים, ובפרט להיכרות שלהם עם עכברים וחולדות.

איש מקצוע שיודע להיכנס לראש של המכרסם יהיה תמיד צעד אחד לפניו, וכך יוכל לדעת היכן הוא מתחבא ולאן הוא מתכוון להגיע. הלכידה מתבצעת באופן מידי (ביד או עם לוכדן מיוחד) או באמצעות מלכודות שמוצבות בנקודות אסטרטגיות בעסק. פיזור רעל לא מומלץ מפני שהתוצאה עלולה להיות פגר של בעל חיים במקום שאינו גלוי לעין, והפיכתו למפגע תברואתי חמור.

פתרון מקיף לכל סוגי החרקים – בלי לפגוע בסחורה

האתגר העיקרי של הדברת מזיקים בבית קפה או במסעדה הוא להצליח לפגוע במזיקים בלי לפגוע בסחורה היקרה. בנוסף הרצון הוא להיפטר מהחרקים תוך זמן קצר ככל האפשר, כדי שהעסק לא יהיה חשוף לקשיים מול משרד הבריאות ו/או הלקוחות, כך שההדברה חייבת להיות אפקטיבית. מדבירים מיומנים יודעים למצוא את האיזון הנכון ואת חומרי ההדברה המתאימים ביותר, כשבהקשר זה כדאי לציין שכיום יש גם חומרים ידידותיים לסביבה ולבני אדם שמצליחים לחסל את כל סוגי החרקים.

ניטור נקודות התורפה בעסק

עוד מרכיב של שירותי הדברה בבת ים הוא זיהוי נקודות תורפה אפשריות בעסק – למשל המקומות שדרכם עלולים לחדור מכרסמים, אחסון מזון לא נכון שמושך אליו חרקים, פינות מוזנחות שעלולות להוות מקום מסתור למזיקים שונים ועוד. בזכות מרכיב זה בשירות והסקירה המפורטת שמקבל בעל העסק מאנשי המקצוע, מובטחים תנאים סניטריים ברמה גבוהה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי