איך מבצעים קנייה חכמה של ציוד לתינוק

איך מבצעים קנייה חכמה של ציוד לתינוק

הורים צעירים – קבלו טיפים לרכישת ציוד לתינוק שזה עתה נולד

המשפחה עומדת להתרחב ובאופן טבעי, כהורים צעירים, אתם ודאי מוטרדים לא מעט בנושא הכלכלי. רכישת ציוד לתינוק היא הכרחית ובעיקר עבור מי שזהו הילד הראשון שנולד לו, הורים אשר עדיין לא יכולים להעביר פריטים מהאחים הבוגרים יותר וזקוקים לכלל האבזור והביגוד הנדרשים לטיפול בקטנטן שהגיע לעולם. אם אתם מעדיפים לקנות את מרבית החפצים והבגדים ולא מעוניינים לקבל מאחרים, עדיין תוכלו לבצע קנייה חכמה ולא יקרה – אך תצטרכו "לחקור" קצת את הרשת ולהשוות מחירים, בכדי להגיע לסל הקניות המשתלם ביותר.

איזה ציוד לתינוק צריך בשנה הראשונה?

אין ספק כי בגדי תינוקות הם החלק בציוד הנדרש שכיף במיוחד לקנות אותו, כאשר התאמת הצבעים של הגרביים הקטנים אל החולצה והמכנסיים, מחממת את הלב לכל אם ואב טריים. עם זאת, הורים שאין להם ניסיון – נוטים קצת להגזים בכמויות של הביגוד בשנה הראשונה, במיוחד עבור השלב הראשוני ממש, כלומר כשהתינוק בן פחות משלושה חודשים. חשוב להבין – תינוקות גדלים מאוד מהר ולעיתים כבר שבועיים אחרי הלידה יהיו בגדים מסוימים שיהיו קטנים עליהם ויאוחסנו במעמקי הארון. בהיבט של הביגוד, אם כן, קנו פריטים שיספיקו לקצת יותר משבוע בו יהיו החלפות אינטנסיביות של בגדים לתינוק שלכם, אך לא יותר מזה. ציוד "כבד" יותר כמו עגלה, מיטה ושידת החתלה, הם אמנם יקרים, אך רוב החנויות המיועדות לפריטי תינוקות מציעות חבילות רכישה מוזלות, עבור הורים שקונים כמה פריטים יחד.

כמה צעצועים התינוק יצטרך?

תינוקות רכים אינם זקוקים למשחקים וצעצועים, כך תגיד לכם כל מדריכת התפתחות תינוקות. הראייה של התינוק אינה מפותחת עד הסוף עם לידתו והחשיבות של תרומת הצעצועים להתפתחות המוח – הופכת לרלוונטית רק לאחר מספר חודשי חיים. תוכלו לחסוך לא מעט כסף בתחילת הדרך, כאשר תימנעו מרכישת צעצועים מיותרים. הקפידו על הצבת חפצים בולטים בצבעיהם ומנוגדים בגווניהם – למשל שחור ולבן, אדום וכחול – כאלו שהתינוק יוכל להבחין בהם בקלות. בשלב הראשוני, זה כל מה שהוא יצטרך בכדי להשתעשע ולגדול. את הצעצועים האמיתיים תוכלו לבקש כמתנות מהחברים ובני המשפחה – מומלץ להנחות אותם מראש באשר לסוג המשחקים המועדף עליכם, על מנת לא לייצר כפילויות.

האם כדאי לקנות מוצרים לתינוקות באינטרנט?

רכישות מקוונות הפכו, במיוחד בזמן הקורונה, למקובלות במיוחד גם עבור מי שלא התנסה בעבר בקניות באמצעות האינטרנט. דווקא בזמן שבו האישה בהיריון וייתכן שקשה לה קצת יותר להסתובב בין חנויות, מומלץ להיעזר באתרי האינטרנט על מנת לקנות את הציוד הדרוש בקלות ובנוחות. באופן כזה, תוכלו לעשות מחקר מקדים באשר למחירים והנחות שהחנויות מציעות. גם לאחר לידתו של התינוק, הקנייה המקוונת תקל עליכם בהתנהלות היום יומית עם הרך הנולד, כאשר תוכלו להזמין אליכם עד פתח הבית את כל שתזדקקו לו – מחיתולים ועד למעיל לחורף.

פורסם על ידי