איך לשפר את סיכויי ההצלחה עם שירות קניית קישורים?

איך לשפר את סיכויי ההצלחה עם שירות קניית קישורים?

האם רכישת קישורים באמת יכולה לעזור? ובכן, זה נשען על מספר גורמים. ראשית, האם נעשתה היטב (קישורים מאתרים חזקים, פרסום כתבות איכותיות וכו'). שנית, האם התשתית של האתר טובה (מבחינת תוכן ואופטימיזציית מנועי חיפוש, וכו'). שלישית, אם ראינו שינוי ניכר בתוצאות החיפוש של גוגל.

איך לשפר את אחוזי ההצלחה בתהליך בניית קישורים?

כאמור, יש כל מיני דרכים להשפיע על הצלחתה בניית קישורים חיצוניים. יש אנשים המוצאים לנכון פשוט להתחיל ולקוות לטוב. ועם זאת, גם טרם עיון במחירון קישורים לקידום, וטרם תכנון תכנית תוכן או פרסום כתבות, יש דברים מאוד בסיסיים שנוכל להרהר בהם כדי לפתח ולשפר את אחוזי ההצלחה שלנו בתהליך קניית קישורים מאתרים חזקים.

מה יש לקחת בחשבון כאשר אנחנו באמת רוצים להצליח עם בניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים? יש מספר דברים שאנחנו יכולים לקחת בחשבון כבר עכשיו. כפי שטענו בפסקה ההתחלתית, אחד הגורמים הראשונים הוא איכות. כלומר, יש לנו איכות של תוכן ויש לנו איכות של אתרים חיצוניים המפנים חזרה לאתר שלנו. המטרה שלנו היא לשחק את המשחק, כך שגם גוגל יראה שיש ערך בקידום האתר שלנו וגם הגולש יראה שיש סיבה לבקר. אנחנו יכולים להשיג את שתי המטרות הללו כאשר אנחנו מקפידים לבנות קישורים כדרך אתרים חזקים, באופן מהימן, על ידי פרסום כתבות איכותיות.

כמה ולמה איכות תשפיע על שיעור ההצלחה בקידום אורגני?

מה זה בעצם אומר? אנחנו יכולים לבנות קישורים מאתרים חיצוניים באופן איכותני, או שלא. אנחנו יכולים ללכת על פרסום מאמרים בתשלום, באופן איכותני, או שלא. הדרך הלא-איכותית, לכאורה, לעשות זאת תהיה כדרך רכישת קישורים מאתרים לא ידועים, לא מבוקרים, לא פופולאריים. מדובר ברכישת קישורים חיצוניים מאתרים שאינם חזקים. שלא הפגינו חוזק ושאינם מדורגים גבוה דיו במדדים של גוגל. לדעתנו, עדיף הרבה יותר לרכוש קישורים חיצוניים מאתרים חזקים, אם רוצים לקבל תוצאות משמעותיות יותר בקידום האתר בגוגל. וזאת כי להבנתנו ולפי מקורות צד שלישי מסוימים, גוגל נוטה לתת יותר משקל לקישורים המגיעים מאתרים ברי סמכות על פני כאלו שלא הוכיחו את עצמם לטעמו (לא קיבלו דירוג גבוה באופן יחסי, באופן בו האלגוריתם מודד זאת).

הדרך השנייה בה נוכל להשפיע על הצלחתו של שירות בניית קישורים, היא כדרך פרסום כתבות יח"צ איכותיות. במקום לזרוק כמה מילים על דף וללחוץ "שלח", אנחנו באמת חושבים מה אנחנו רוצים להגיד; מה יהיה רלוונטי ללקוח הפוטנציאלי (האידיאלי), ואיך נוכל לכתוב זאת באופן מושך והולם. כך שגם אתרים חזקים יהיו מעוניינים בתוכן, וגם הגולש עצמו יכול לקרוא אותו בהנאה ואף לקבל רושם חיובי על בית העסק האחראי למילה הכתובה.

מה תפקידה של הכנת התשתית לאתר בתהליך הקידום האורגני?

זה לדעתנו ההבדל בין בניית קישורים איכותנית, לכזאת שאינה. אנחנו מאמינים שהדרך האיכותית היא היעילה יותר. דרך נוספת להשפיע על הצלחתה של קניית קישורים מאתרים חזקים, היא על ידי הכנת התשתית לאתר. שכן, אתר שיש בו הן תכנים טובים והן תכנים המותאמים למנועי החיפוש כבר מכין את עצמו להצלחה. כי אם גוגל יחליט לקדם אתר מסוים, על האתר להוכיח שהוא אכן משמש ושימושי לגולש. לגוגל, להבנתנו, מאוד חשוב שהגולש יהיה מרוצה. ואם יירשם שהגולש יוצא מהאתר תוך זמן קצר מבלי להמשיך לעיין, זה יהיה כמו להצהיר שהאתר לא שימושי עבור הגולש ועל כן מיקומו בתוצאות החיפוש לא צריך להיות מקודם באותה מידה.

כך שאנחנו רוצים שהמידע יהיה רלוונטי לגולש הפוטנציאלי (והאידיאלי), כמו גם מותאם לאלגוריתם של גוגל. כך שגוגל יוכל להבין בקלות (יותר) אם תוכן מסוים אכן מתאים לסוג מסוים של בקשת חיפוש. ואחרי שעשינו הכל (כמה שיותר) "נכון", נוכל פשוט לתת לזה זמן ולראות אם משהו התרחש ומשתנה במיקום תוצאות החיפוש בגוגל. בהצלחה.

למידע נוסף על פרסום כתבות עם קישורים היכנסו לאתר לינק4ווב בלחיצה על הקישור  https://link4web.co.il

 

קרדיט לתמונה: Depositphotos

פורסם על ידי