איך לשדרג את המראה שלך עם עגילים צמודים?

איך לשדרג את המראה שלך עם עגילים צמודים?

אין כמו זוג עגילים לשדרג את ההופעה ואין ספק שהכוכבים העכשוויים בזירת התכשיטים הם עגילים צמודים. מוזמנים ליהנות ממבחר דגמים קומפקטיים המופיעים בשלל עיצובים מעניינים מחומרים איכותיים ובטוויסט ייחודי. הזדמנות להוסיף טאץ' למראה בדמות עגילים קלאסיים, אציליים או מודרניים ומתוחכמים בהתאם לסגנון המועדף, אופי האירוע או סוג הלבוש.

מדוע לבחור בעגילים צמודים לתיבת התכשיטים?

לעגילים צמודים יתרונות רבים: הם מעניקים תחושה של להיות "עם" ולהרגיש "בלי, נוחים לענידה וכמעט בלתי מורגשים, אך עם זאת מייצרים אפקט מרשים של התוספת שתופסת. אם יש לכן מספר חורים, תוכלו לשלב בין מגוון עגילים צמודים לאוזן אחת או לחבר בין עגיל צמוד לעגיל תלוי וארוך להשגת מראה אסימטרי ייחודי.

בבחירת עגילים צמודים לאוזן חשוב מאוד להקפיד על החומרים מהם עשויים העגילים – זהב המצטיין בעמידות יוצאת מן הכלל ושמירה על הניצוץ והזוהר לאורך זמן, כסף סטרלינג 925 המכיל 92.5% של כסף טהור או עגילים עם ציפוי זהב, ללא ניקל או מתכות שמייצרות רגישות.

ההקפדה על החומרים מבטיחה עמידות גבוהה לאורך זמן וכן תחושה נעימה יותר על גבי העור על אחת כמה וכמה במקרה של עור רגיש.
העיצובים בסצנת התכשיטים נעים בין קז'ואל בלתי מתאמץ לעגילים נחשקים ואקסטרווגנטיים במיוחד וניתן למצוא דגמים המתכתבים עם מגמות אופנה בינלאומיות, בצורניות פורצת גבולות ועם שיבוצי זירקונים שעושים הבדל גדול. מהן הבשורות המרעננות, הסגנונות המובילים וכיצד לבחור את צמד העגילים האטרקטיבי עבורכן?

סוד החומר והאלמנטים המיוחדים

החליטו מה בשבילכן: האם עגילי ציפוי זהב צהוב או עגילי כסף סטרלינג בגוון מונוכרומטי והאם בגימור מבריק או מאט. יש מי שאוהבות את המראה השקט יותר של הכסף ויש מי שמתחברות יותר למראה הזוהר של הזהב ותלוי גם לאן פניכן מועדות ומהו הבגד הנבחר. קיימים עגילים בשלל טקסטורות מעניינות – מרקם חלק ואחיד, מחוספס, תבליטים, פסים ועוד. כמו כן, עגילים עם מספר שכבות או פסים שביחד מייצרים מראה שכבתי מפתיע ומרגש.

הצורניות של העגיל הצמוד משחקת תפקיד חשוב כאשר עגילי החישוק המיניאטוריים מפתיעים בעיצובים מרגשים כולל תוספות ייחודיות של אבנים וזירקונים.

בואו של הקיץ הקרב ובא נותן אותותיו בדמות עגילים עשירים באלמנטים השואבים השראה מעולם המים כמו צדפים קסומים. אפשר לראות גם עגילי שמש מרהיבים וצורות כמו ריבועים ומעוינים בגדלים שונים, למי שאוהבת עדין ומרענן ולמי שאוהבת את השיק המאסיבי והדומיננטי יותר.

כמו כן, בולטים מוטיבים מעולם הפירות הקיצי – עגילי אננס ועגילי פרח כמו תלתן, כמו כן, לבבות כוכבים ופירמידה. אל תתנו לביטוי "צמוד" להטעות אתכן, כי יש עגילים צמודים אבל ארוכים יחסית עם תליון פנינה, עלי כותרת וכמובן, לבבות קלאסיים.

עגילים צמודים במבחר סגנונות – כל שצריך זה רק לבחור

החליטו האם גוון התכשיט יהיה זהה לאאוטפיט, למשל, שחור קלאסי סולידי עם שמלה שחורה או להפך, עגילים ססגוניים על רקע של ביגוד דרמטי. מהו הסגנון המבוקש? וינטאג', מודרני, יוקרתי.

כדאי להתייחס גם לנושא החומרים ולוודא שהעגיל עמיד במים וללא ניקל ומומלץ לבחון גם את נושא המידות – אורכו של העגיל ורוחבו וכן דרך ענידתו עם סוגר או בצורה של הברגה.

אל תתפשרו על איכות ועל אופנתיות, שמשתלבים ביחד במותגים המובילים. רכשו עגילים צמודים ממותג ששם דגש על טיב החומרים ועל עיצובים מעניינים, שירות לקוחות מסור, אחריות ומדיניות החלפות והחזרות. חוויית קנייה נעימה בדרך לפרטנר הצמוד החדש שלכן.

פורסם על ידי