איך לקנות שמלות מעצבים און ליין?

איך לקנות שמלות מעצבים און ליין?

אירוע נחשק הוא סיבה נהדרת לחדש את המלתחה ולהצטייד בשמלה מרשימה ומפתיעה. שמלות מעצבים הן שמלות ייחודיות בהן הושקעה מחשבה רבה תוך הקפדה על בדים איכותיים ומראה יצירתי ומרגש.
בניגוד לשמלות שקונים ברשתות המיוצרות במסה גדולה (כך שיש סיכוי שיש את אותה שמלה בדיוק לנשים רבות), הרי ששמלות מעצבים לרוב מיוצרות במהדורה מוגבלת. תוכלי לבדל את ההופעה שלך ולהרשים את כולם בשמלת ערב מרהיבה.

כיום קל יותר מתמיד לקנות שמלות מעצבים דרך האינטרנט. תהליך שחוסך לך זמן וכסף. תוכלי להשוות בין שמלות מעצבים מבחינת מפרט הבד והעלות וכן לאתר שמלה בהתאם לסגנון המבוקש ולקבל את השמלה בהקדם והכל מבלי לצאת מהבית או המשרד. כל שאת צריכה זה לצאת לשופינג וירטואלי בעקבות השמלה המועדפת.

על מה חשוב לשים דגש בקנייה באתרי אינטרנט של שמלות מעצבים?

תוצרת הארץ

חשוב מאוד לדעת היכן לחפש ולרכוש את השמלה. קיימים היום אתרי אינטרנט רבים בארץ ובחו"ל. כאשר מזמינים בחו"ל עשויים לשלם על שמלה יקרה מכס ולכן העלות לא בהכרח תשתלם.

נקודה נוספת למחשבה היא שבמידה והשמלה תגיע במידה הלא נכונה, את עשויה למצוא את עצמך לחוצה בזמן – כבר יהיה מאוחר מדי להחליף את השמלה באחת אחרת דרך משלוח בדואר אווירי ואם תזדקקי לתיקונים, יתכן שהעלות הסופית של השמלה עם התיקונים והמשלוח שילמת כבר לא יהיו שווים את הקנייה בחו"ל.

כאשר רוכשת בארץ את תומכת באתרים מקומיים, נהנית משליחות מהירה יחסית (ללא תוספת מכס) ומשמלות המותאמות לטעם הישראלי המוצגות לך באתר במידות המוכרות לך (מבלי צורך לבצע המרת מידות בה רבות טועות ומקבלות שמלה שלא במידה).

המגוון קובע

חפשי אתר שמציע רכישה מאובטחת – אתר אמין עם היצע מרשים, כדי שיהיה לך מתוך מה לבחור. מגוון שמלות מעוצבות בטווח רחב של מחירים ובשלל סגנונות, גוונים, גזרות ובדים.

תוכלי לחפש לפי שמלות בסייל, דגמים חדשים וכן שמלות חורף לעומת שמלות קיץ, בד נשפך לצד שמלות מעטפת, צמודות, מבד חלק או מעוטר פייטים וכדומה. העדיפי אתר שמאפשר לך להתרשם מהשמלה במגוון תמונות על דוגמנית כך שחוויית הקנייה דומה למדידה – יש לך אפשרות לבחון את השמלה מקרוב ומרחוק, מהפרונט ומאחור ולהתרשם גם מאלמנטים שונים כמו כיווצים, קפלים, חרוזים וכדומה.

להעז או ללכת על בטוח? זו השאלה!

תוכלי לבחור שמלות שמוכרות לך מבחינת גזרה שאת יודעת שמחמיאה לך, כך שתמשיכי עם הקו הסגנוני המוכר לך וכך לבחור שמלה שתהלום אותך. או להפך – לצאת מ"אזור הנוחות" האופנתי בשמלה שבדרך כלל לא היית מרשה לעצמך לא מבחינת המחיר ולא מבחינת הלוק. יש אירועים מיוחדים ששווים את ההוצאה ואת ההופעה.

התייחסי באתר לאותיות הקטנות, תוך כמה זמן יגיע המשלוח, כיצד מתבצעת ההחלפה והאם יש באתר פריטים ואקססוריז משלימים להשגת לוק ערב חגיגי ובלתי נשכח.

המאמר באדיבות שרית בר זוהר – מעצבת אופנה ומייסדת המותג saritbarzohar.com

תמונה: שרית בר זוהר

פורסם על ידי