איך לפנק את החברה לכבוד יום האישה?

איך לפנק את החברה לכבוד יום האישה?

יום האישה בדרך והרבה גברים יושבים וחושבים במשרד, ברכב וברגל – כיצד לפנק את החברה. בינינו, אין הרבה יותר טוב מערב בילוי קלאסי, יצירתי ומפתיע במשותף. מתלבשים לכבודו במיוחד, מתבשמים במיטב הניחוחות שמונחים על המדף ויוצאים ביחד לחגוג ערב זוגי מהמם.

קוקטיילים ומזון לנפש

אז התארגנתם ואתם נראים מצוין ומריחים מעולה. הכל טיפ-טופ. מה חסר? מקום אלגנטי עם ווייב טוב, כאן אנחנו בקאב קם נכנסים לתמונה. נשקה אתכם בקוקטיילים מרעננים ומאוזנים שמשתלבים עם מנות מוקפדות של מזון שמורכב מטעמים משכרים ומורכבים מהמזרח. האוכל שלנו מתובל ומלא בטעמים ומוגש באופן שמעורר תיאבון גם לחיך וגם לעיניים. בין אם אתם בקיאים במטבח התאילנדי ובין אם טרם, אנחנו יודעים שמרגע שתבקרו אצלנו – תסתכלו עליו אחרת.

מוזיקה חיה

ברקע תתנגן מוזיקה חיה שתנעים את הערב הזוגי שלכם ותוסיף לחוש הטעם, חוש הראייה וחוש הריח גם חוויה של סאונד. בר מסעדה וכל מקום אירוח באשר הוא צריך לספק לאורחים שלו חוויה תרבותית שלמה בעלת כמה רבדים, והמוזיקה היא ללא ספק חלק חשוב במארג.

אירוח יוצא דופן

שירות טוב יודע להיות קשוב ואדיב כשצריך, אבל גם מאפשר לכם לשמור על אינטימיות עם המזון, עם השתייה וכמובן – עם עצמכם. חווית שירות טובה היא ממש באמצע – לא אגרסיבית ולא נעלמת.

היא תאהב את זה

בערב שכזה יש כל מה שהאישה שלך באמת צריכה – אלגנטיות, אווירה, אוכל, מוזיקה, שתייה וזמן איכות איתך. "קאב קם" הוא קונספט תאילנדי של בילוי שמשלב בין אנשים לבין טעמים ואווירה. היא תאהב את זה ותאהב אותך. בהבטחה.

לשמור מקום

מהרו לשמור מקום בקאב קם בר מסעדה לקראת יום האישה. הזמינו עכשיו מקום: 073-7576830

קאב קם הוא בר מסעדה בית היוצר של הבית התאילנדי, מסעדה תאילנדית בתל אביב

תמונה: קאב קם

פורסם על ידי