איך לפנק את החברה לוולנטיין

איך לפנק את החברה לוולנטיין

הוולנטיין הוא אחד מהמועדים בשנה שגורמים לאנשים לשבור את הראש. גברים רבים יושבים וחושבים איך לפנק את החברה שלהם ואיך לבלות באופן רומנטי, מקורי ומעניין. המטרה היא לא רק ליהנות ביחד, אלא גם להפוך את החוויה לזכירה במיוחד. אז איך גבר יכול לזכות בהרבה נקודות זכות אצל החברה שלו בלילה שכזה?

ערב רומנטי ומפתיע

קודם כל – עשה את זה בהפתעה. אל תספר לה לאן הולכים. מעטה של מסתורין תמיד מוסיף לחוויה, לאווירה ולהתרגשות. תתלבשו במיטב הבגדים, תתבשמו במיטב הבשמים וצאו לדרך. התחנה הבאה: מסעדה מושלמת לוולנטיין.  

כמה רמות של מזרח

מסעדות אסייתיות מביאות משהו אחר. שניהם אולי יחסית במזרח, אבל יש פער גדול בין המזרח הרחוק לבין המזרח התיכון, ולא רק מבחינה גיאוגרפית – החוויה האסייתית האותנטית שונה מאוד מהחוויה באזור שלנו. זה תמיד נפלא ליהנות מתרבויות אחרות, ואם כבר מדובר בלילה מיוחד כמו הוולנטיין, עוד יותר כדאי לצאת מהשגרה ולבקר במסעדה יוצאת דופן.  

ריחות, מראות, טעמים

וולנטיין הוא ערב ולילה של אהבה, תשוקה ותאווה. לא רק האחד לשני, אלא גם לכל החושים. בהתחשב בכך, זה רק הגיוני ללכת למסעדה שמציעה טעמים עשירים, מנות אלגנטיות ומרשימות, ריחות משכרים וקוקטיילים עוד יותר משכרים, כאשר את הכל עוטפת תפאורה אוריינטלית אותנטית שמשרה על הסועדים אווירה יוצאת דופן.

ניטן תאי

המסעדה שלנו היא מסעדה אסייתית בתל אביב שמציעה בדיוק את זה – ערב חוויתי מלא בריחות, מראות וטעמים מופלאים, שלקוחים היישר ממדינות המזרח הרחוק והמסתורי, כגון קמבודיה, הודו ותאילנד. השף שלנו הביא עימו טכניקות בישול אסייתיות מקוריות ממסעותיו הרבים בדרום מזרח אסיה. למזלך, אתה ובת זוגתך תוכלו ליהנות מזה ותזכו לחוויית אירוח וחוויה קולינארית מפנקת שתישאר אתכם עד לוולנטיין הבא ומעבר לכך.  

לא לשכוח לשריין

זה הזמן לשריין מקום במסעדה שלנו. אנחנו מציעים עסקיות שוות בתל אביב, תפריט צמחוני/טבעוני, קינוחים וקוקטיילים וכמובן שתפריט ערב נפלא ליום האהבה. צרו איתנו קשר: 077-9977066 ונשריין לכם מקום זוגי לערב טעים ומפנק.

תמונה:  PIXABAY

פורסם על ידי