איך לנקות עמודי זבל מהאתר ולשפר עמודים קיימים

איך לנקות עמודי זבל מהאתר ולשפר עמודים קיימים

כל אחד מבין ששטח אחסון זה דבר שמתי שהוא עלול להיגמר לא משנה מה נפחו ולכן אנחנו צריכים לנקות את האינדקס שלנו מדברים שכבר לא צריך.
עמודים ותכני ספאם אולי לא תופסים לנו מקום באתר אבל הם כן מזיקים לאתר שלנו מלהתקדם בצורה הטובה ביותר ולעלות את הדירוג והמיקום בגוגל.

בכדי להסיר עמודי ספאם את חייבים לדעת להבדיל בניהם לבין עמודים רגילים.
עמודי זבל משפעים על דירוג האתר כאשר הם נמצאים באתר בכמות גבוה ומכילים תכנים לא איכותיים ודלים.

סוגי עמודי זבל:

1. שימוש רב מידי בתגיות מטה- כמעט בכל האתרים אנו רואים את התופעה הזאת שיוצרים תגיות רבות ושכאשר לוחצים על התגית מגיעים לעמוד בעל תוכן דל אשר רק מציג את נושא התגית בקצרה.

2. עמודים בעלי תמונות עם משקל גבוה מאד שמכבידות על האתר- ישנם תמונות רבות שכבדות מאד ובכלל לא כדי לשים תמונת כאלה מכיוון שהם מכבידות ומאטות את האת, אך עם כן בחרתם לשים תמונות כאלה לא תוכלו לשים תמונה בעמוד משלה.
ניתן לגלות אילו מן התמונות הם מכבידות על האתר באמצעות כלים רבים ומי שאינו מבין בנושא עדיף שיפנה לאיש מקצוע.

3. עמודי הארכיונים- הארכיונים עלולים ליצור תוכן משוכפל וזהה שמופיעה באתר יותר מפעם אחת או דפים בעלי תוכן דל ולא רלוונטי.

4. תכנים ישנים שאינם רלוונטי כיום- באתרים בהם ישנם הרבה שינויים או אתרים ממש גדולים רואים הרבה פעמים מקומות שבהם שכחו לעדכן והשאירו תוכן ישן ולא עדכני.

5. מחסור מידע במוצרים- פעמים רבות אנחנו נתקלים המוצר לא מוכר שנראה מעניין אך המידע עליו ממש קצר ואינו מפורט ואתרים שמחזיקים שמוצרים בעלי מידע לא מפורט צריכים לשנות זאת ולהגדיל את התוכן.

לסיכום חשוב לדאוג לאתר ללא עמודי זבל בכלל בכדי לא להאט את הקידום של האתר שלכם, גוגל נותן קרדיט לאתרים עניינים ולרלוונטי שלא מחזיקים בתכני ספאם ועמודים לא רלוונטיים ועניינים ואתרים בעלי עמודים איכותיים יזכו להעלאה בדירוגים ובמיקומים. אם כן שירותי קידום אתרים בגוגל זהו תחום מאוד רחב, זכרו לעשות בחירות נכונות.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי