איך למשוך את כל הלקוחות הפוטנציאליים שלך כדרך קידום אורגני מושך ומעורר תיאבון

איך למשוך את כל הלקוחות הפוטנציאליים שלך כדרך קידום אורגני מושך ומעורר תיאבון

זה בסדר אם אנחנו לא מוכנים ללכת את הדרך. יש דברים שאנחנו לא אמורים לעשות. אם אנחנו הטיפוס האמנותי, ו/או האנליטי, ו/או החברותי, ו/או המנהיגותי (וכן הלאה) אנחנו לא בהכרח אמורים להיות גם הטיפוס המקדם והמשווק ולצעוק משלטי חוצות כמה אנחנו טובים. יש כלים אחרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם כדי לספר לעולם עלינו. מישהו אמר שירות קניית קישורים ופרסום כתבות? כן, זה נאמר בפסקאות הבאות.

איך לקדם קישורים עם קסם אישי

יש חברות מצליחות בטירוף. פשוט כי המנכ"ל שלהן הוא גם המשווק. אנחנו חושבים שהסיבה להצלחתן, היא כי מישהו שמתלהב מהן ומקדם אותן "כמו שצריך". וכשאנחנו רואים מישהו שמתלהב ממשהו, אנחנו לא בהכרח נוריד אותו. זה ידבר למשהו עמוק בתוכנו. לחלק הילדותי בנו, שרואה את העולם בצורה תמימה ומסוקרנת. שמסתכל על פרפרים, צמחים ואבנים ורואה את הקסם. אלא שבתהליך התבגרותנו, למדנו לפתח משקפיים ציניות מסוימות, שמבודדות אותנו מהקסם הפנימי. כך כשמגיע הרגע לדבר על עצמנו, אנחנו לא בהכרח נעשה זאת עם קסם בעיניים.

וחבל, כי זה מה שאנשים מחפשים. זה מה שאנשים רוצים – עוד קסם בחייהם. ביקורת עצמית זה נחמד. גאווה מזויפת זה גם נחמד. אך יש מספיק מזה. יש מספיק אנשים שעושים את זה. אנחנו רוצים לחוות משהו אחר. ויכול מאוד להיות שתהליך פרסום כתבות הן דרך אחת ללמוד להחזיר את הקסם. שכן, רבים מאיתנו עובדים בעסקים שבאמת מרגשים אותנו. אנחנו קמים בבוקר עם חיוך, ואנחנו נרגשים ללכת לעבודה. אנחנו רוצים לעשות עוד ממה שאנחנו עושים. אחרת, באותה מידה, כבר יכולנו לעבוד בעסק של מישהו אחר. אך בחרנו להקים עסק משלנו, כי היה בנו משהו שרצה ביטוי ורצינו ליצור משהו חדש. כך שיש בנו קסם ואנחנו כבר חיים אותו.

איך לפרסם כתבות בתשלום שמביעות את הקסם

אך כשמגיע הרגע לדבר על זה, אנחנו לא בהכרח מבטאים את זה. בעוד, שאם אנחנו מסתכלים ביוטיוב על אנשים שבאמת, לפי הסטנדרטים שלנו, "הצליחו", נדמה שהם עפים על עצמם. לא בגרנדיוזיות, און אשלייתיות – אלא מוקסמים ושיכורים מהחיים. הם לא מרעיפים על עצמם דברי שבח ושקר, אלא מוקירים תודה על הזכות לעשות בחייהם את מה שהם עושים. באופן דומה, כשאנחנו מפרסמים כתבות, אנחנו משחררים את הילד הפנימי שלנו. אנחנו מספרים מה מלהיב אותנו במה שאנחנו עושים.

ויש כאן ניואנס מסוים. אם אנחנו יוצאים לדייט, ואנחנו מדברים רק על עצמנו וכמה אנחנו טובים – זה יכול להיות מאוד מרחיק ומבודד. אך אם אנחנו מספרים כמה אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים, ומה שאנחנו זוכים לעשות כל יום – זה דווקא יכול להיות מקרב. כי אנחנו פשוט חולקים חוויות, ומשתפים מה אנחנו אוהבים בהן. זה לא שקר, התנשאות או כזב – זו הנאה מהחיים. ואנחנו חושבים שמדובר כאן בסוג תקשורת מאוד מאוד מקדם. וכשאנחנו בונים קישורים נכנסים חזרה לאתר העסק שלנו, אנחנו רוצים לוודא שהם מקדמים.

איך לייצר קידום אורגני ומושך לאתרים

במקום ליצור ולפרסם כתבות בנאליות, שרק תופסות מקום ברשת, אנחנו כותבים על מה שמרגש אותנו. ואנחנו עוזרים לאנשים להיזכר במה שמרגש אותם. ואז הם פשוט מתרגשים שהם קוראים. וזה, זה מקדם. מקדם גם אותם, וגם אותנו. על כן, כשאנחנו משתמשים (אם נבחר) בשירות קניית קישורים מאתרים חזקים, אנחנו יוצרים שביל פירורי לחם אורגניים (משחק מילים לא מכוון) חזרה לאתר שלנו. ורק אם פירורי הלחם שהשארנו ברשת מעוררים תיאבון, יהיו הם מושכים דיו כדי להביא חזרה את הציפורים לקן. ציפורים שיכולות לבחור להתעופף לכל מקום אחר בכל רגע. אך כאשר הן רואות שההבטחה האורגנית לפירורי לחם מושכים מספקת ואמיתית דיו, הן בהחלט יכולות לבחור להגיע עד אלינו מבחירתן החופשית.

וזו הדרך בה נבחר לתאר יצירת לינקים מאתרים חזקים, כדי לאפשר קידום אורגני דרך הרשת.

 

פורסם על ידי