איך למלא דיו למדפסת

איך למלא דיו למדפסת

אם יש לכם מדפסת, זו יכולה להיות מדפסת בבית שבה מן הסתם אתם עושים שימוש סביר ויכולה להיות מדפסת במשרד בה לא פעם עושים שימוש מאסיבי. בכל אחד מהמקרים צריך להחליף את הדיו אחת לכמה זמן, צריך למלא את הדיו במדפסת כדי שאפשר יהיה להמשיך ולהדפיס.

איך תדעו שאתם צריכים להחליף את הדיו? בדרך כלל יהיה לכם חיווי במדפסת על כך שהדיו עומד להיגמר. אם תמשיכו להדפיס או אם לא יהיה לכם חיווי, השלב הבא יהיה דפים שייצאו מרוחים או מלוכלכים ככה שאז בטוח לא תיטעו ותחליפו את הדיו. אז איך עושים את זה? הנה הסבר קצר…

בחירת הדיו המתאים

מילוי הדיו במדפסת מתחיל עם בחירת הדיו המתאים לה. יש אפשרויות שונות למילוי דיו במדפסת. האפשרות הראשונה היא טונר מקורי של המדפסת. מה זה אומר מקורי? זה אומר שהחברה שמייצרת את המדפסת היא זו שמייצרת את הטונר שמתאים לה. זה טונר למדפסת בגודל מדויק והוא אמור לעבוד חלק, כמובן שאם מרכיבים אותו בצורה נכונה. החברה המייצרת נותנת עליו אחריות ומעטים המקרים שהוא עושה בעיות.

האפשרות השנייה היא טונר חליפי. טונר חליפי זה טונר שגם כן מותאם למדפסת הספציפית, אבל הוא לא מיוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת אלא על ידי חברה אחרת שמייצרת טונרים. יש חברות שעושות את זה מצוין ומציעות ללקוחות טונרים ברמה גבוהה, אבל חשוב לדעת שתמיד יש סיכון שהאטימה היא לא כמו שצריך, שהמדפסת לא תזהה את הטונר וכדומה. אופציה שלישית היא טונרים שממלאים. יש חנויות שמציעות ללקוחות טונרים ממוחזרים שעוברים שוב ושוב מילוי של דיו למדפסת. זו האופציה הכי פחות טובה מבין כל האפשרויות

המילוי בפועל

המילוי בפועל פשוט. יש טונר צבעוני ויש טונר שחור לבן, ומה שצריך זה לפתוח את המדפסת לפי ההוראות. צריך להוציא בעדינות את הטונר הישן ולהכניס במקומו את החדש, וכששומעים את הקליק הרצוי יודעים שהפעולה התבצעה כמו שצריך. כל מדפסת מגיעה עם חוברת הפעלה בה אפשר לראות איך לעשות את זה בצורה פשוטה. גם אם אין לכם את החוברת הזו תמיד תוכלו למצוא בקלות בגוגל הסברים, ואפילו סרטונים ביוטיוב על הפעולה הזו.

מה שחשוב הוא שתמצאו מקום אמין לקנות ממנו ואליו תוכלו לחזור שוב ושוב. חנות כזו תספק לכם טונרים איכותיים והיא חשובה בעיקר אם יש לכם משרד שעושה שימוש רב במדפסת.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי