איך לחגוג יום הולדת בלתי נשכח

איך לחגוג יום הולדת בלתי נשכח

בכל שנה אתם מתלבטים איך לערוך את מסיבת יום ההולדת של ילדכם המתוק, ובכל שנה אתם מעט מאוכזבים שלא תכננתם את החגיגה אחרת עם קישוטים יותר צבעוניים, מקומות יותר שווים, אטרקציות יותר מדליקות וגם כיבוד יותר מגוון שיהיה טעים לכולם.

כדי שבשנה הקרובה תוכלו לתכנן יום הולדת בלתי נשכח שלא יפסיקו לדבר עליו, התייעצנו עם צוות פורטל קרמל בנוגע לתהליך תכנון האירוע – וחזרנו עם כמה תובנות וכמובן טיפים חשובים שכדאי לכם לאמץ וליישם.

מכינים הזמנות מעוצבות

לאחר שמצאתם את התאריך המתאים ביותר למסיבה, עליכם ליידע את כל האנשים הקרובים בנוגע לכך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שליחה של הזמנות יום הולדת ייחודיות ומעוצבות, כדי שתוכלו לשמור כמה מהן למזכרת מיוחדת ומרגשת בעוד כמה שנים.

ניתן לעצב הזמנות יום הולדת לבד באמצעות תוכנות מחשב או אפליקציות ייעודיות, או פשוט לפנות אל מעצב גרפי המתמחה בתחום הזה. לאחר שהזמנה מוכנה, תוכלו להפיץ אותה בקלות ובמהירות באמצעות הודעות ווטסאפ לכל האורחים המוזמנים למסיבה.

מחפשים לוקיישן מתאים למסיבה

בשלב הבא יש לבחור את המקום המתאים ביותר למסיבת יום ההולדת המתוכננת. חשוב למצוא מקומות לימי הולדת על פי סוג וקונספט המסיבה, כך לדוגמה חגיגות הנערכות בקיץ הכוללות משחקים והפעלות יתאימו ללוקיישן פתוח כמו גינה ציבורית, פארק, חורשה וכו'. ימי הולדת הנערכים בעונת החורף הקרירה והגשומה יוכלו להתקיים במקומות סגורים ומקורים כמו חדרי בריחה, מתנ"ס שכונתי וגם בבית אם הדבר מתאפשר.

בוחרים אטרקציה מדליקה

אי אפשר לדבר על יום הולדת מבלי להזכיר אטרקציה מיוחדת שתהיה בו, ובמיוחד אם מדברים על ימי הולדת לילדים. נוסף לחוויה וההנאה הגדולה עבור הילדים, מדובר על הפעלה ערכית ואקטיבית שתאפשר לילדים להוציא אנרגיות ולהורים להיות מרוצים שהילדים שלהם נהנים ממסרים חינוכיים. הפעלה בסגנון יום הולדת הישרדות אהובה במיוחד על ילדים בגילאי 6 ומעלה, כיוון שהיא משלבת המון משימות מאתגרות בהשראת תוכנית הריאליטי האהובה.

לילדים קטנטנים מתחת לגיל 6, תוכל להתאים הפעלה חינוכית וכיפית אחרת כמו מופע קסמים, מופע אטרקטיבי עם דמויות ילדות אהובים, הפעלות מוזיקה קצביות ועוד מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות ייעודיות לילדים.

דואגים לכיבוד טעים לילדים ומבוגרים

חלק חשוב ובלתי נפרד ממסיבת יום הולדת מוצלחת הוא כמובן הכיבוד שיוגש לכולם, כאשר ההמלצה היא להתאים את סוג האוכל לאורחים הקטנטנים וגם לגדולים המלווים אותם. ניתן כמובן להכין כיבוד ביתי בקונספט חלבי או בשרי, או שפשוט ניתן לחסוך את הטרחה ופשוט להזמין דוכני מזון ניידים שיגיעו עד למקום המסיבה ויציעו שפע של מאכלים טעימים ומגוונים לכולם.

כדי שתוכלו לארגן את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר לילדכם, תוכלו למצוא את כל הדברים הדרושים למסיבה באמצעות פורטל קרמל – הפורטל המקיף ביותר לתכנון אירועים של פעם בחיים.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי