איך להריץ מודעות בטוויטר ב2022

איך להריץ מודעות בטוויטר ב2022

לפני שמתחילים להריץ קמפיינים בטוויטר, חשוב לזכור שפרסום בטוויטר שונה מפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל. אתם צריכים להגדיר כמו שצריך את היעדים לקמפיינים ואת התקציב הרצוי. העלות של קמפיינים בטוויטר משתנה לפי כמה גורמים והגורם המרכזי הוא איזה סוג מודעה תרצו להציג. לכל סוג מודעה יש טווח עלות שונה.

מודעות מקודמות בטוויטר

מודעות מקודמות (Promoted Ads)  בטוויטר הן ציוצים קיימים שאתם בוחרים לקדם עליהם משתמשי טוויטר יכולים להגיב, לצייץ מחדש או לעשות להם לייק. הם יכולים להפויע בפיד, בפרופילים של משתמשים ובתוצאות חיפוש. מכיוון שהציוץ ממומן אתם יכולים להשתמש בציוצים מקודמים כדי להשליב כל שלב במשפך הפרסום שלכם – העלאת מודעות למותג, טראפיק לאתר, ייצור לידים, מעורבות ועוד.

מודעות תמונה בטוויטר

כדי ליצור מודעות תמונה בטוויטר אתם יכולים ליצור את התמונה מראש או להעלות תמונה לפלטפורמה ולבצע עריכות עם החיתוך המובנה של טוויטר כדי להתאים אותה לגודל הרצוי. כברירת מחדל, טוויטר הופכת את התמונה שלכם למעין כרטיס ביקור אליו תוכלו להוסיף כותרת (עד אורך של 70 תווים), כתובת אתר ומודעה במלל (עד 280 תווים) כדי לפרסם מודעה מסוג תמונה.

מודעת וידאו בטוויטר

לטוויטר יש כמה אפשרויות שונות לפרסום מודעה ממומנת מסוג וידאו. פרסומת וידאו יכולה להופיע עד 2 דקות ו-20 שניות. אבל, ניתן להפעיל מודעות וידאו בפלטפורמה באורך של עד 10 דקות לאחר שתגישו בקשה דרך מנהל חשבון המודעות שלכם בטוויטר. כמו במודעת תמונה, מודעת וידאו מאפשרת לכם ליצור כרטיס אתר שבו ניתן להוסיף קריאות לפעולה רלוונטיות

מודעת קרוסלה בטוויטר

מודעות קרוסלה יכולות להכיל עד 6 סוגים של קריאייטיבים ואתם יכולים לערבב בתוכם תמונות וסרטונים. בחרו את סוג הכרטיס אותו אתם רוצים ליצוןר (אתר או אפליקציה) כשאתם יוצרים מודעות קרוסלה. אם תבחרו בכרטיס אפליקציה , הוא יתחבר אוטומטית לכל קריאייטיב במודעה אבל אם תבחרו בכרטיס אתר אינטרנט תוכלו להוסיף כותרת וכתובת URL שונה לכל אחד מהפריטים בקרוסלה.

מודעת טקסט בטוויטר

כדי ליצור מודעת טקסט בפלטפורמה, הימנו מבחריה של סוג מדיה מסוים ובמקום זאת, חברו את הציוץ שלכם והוסיפו כתובת URL כדי להעביר את הגולשים לדף נחיתה או אתר מחוץ לטוויטר. שימו לב שלמודעות טקסט לא ניתן להוסיף כרטיס אתר או כרטיס אפליקציה.

 

לסיכום

המאמר נכתב על ידי EasyCloud – אחסון AWS מתקדם, עבור משווקים ובעלי אתרים שמריצים קמפיינים בטוויטר. הפלטפורמה הזאת פופולרית מאוד בארצות הברית ויש תעשיות שבהן היא משמשתמש כרשת חברתית המרכזית. במאמר עברנו על סוגי המודעות שניתן ליצור במערכת הפרסום של טוויטר כדי לסייע למשווקים ובעלי אתרים שרוצים להתחיל ליצור מודעות ממומנות בפלטפורמה.

פורסם על ידי