איך לדעת אם אתם צריכים חברת ניקיון למשרד או לעסק?

איך לדעת אם אתם צריכים חברת ניקיון למשרד או לעסק?

לעתים קרובות אנשים פונים לחברת ניקיון כאשר הם צריכים עזרה בניקיון המשרד שלהם. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ייתכן שתוכל לבצע את העבודה בעצמך. כאשר אתה צריך לדעת אם אתה צריך לשכור חברת ניקיון או לא, הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון:

1) כמה גדול העסק שלך?

2) איזה סוג של עבודה יש לך?

3) יש לך תקציב לזה?

איך לבחור חברת ניקיון למשרד או לעסק?

חשוב לדעת מה הצרכים שלכם ומה אתם צריכים שחברת הניקיון שלכם תעשה לפני שאתם שוכרים אחת. ישנם שלושה גורמים עיקריים שישפיעו על סוג החברה שאתה צריך עבור המשרד או העסק שלך.

– מה מחיר השירות?

– מה מציעה החברה?

– כמה שעות שבועיות החברה עובדת?

אם יש לך משרד גדול, אז אולי תרצה לשכור שירות ניקיון שמציע יותר שעות ושירותים. אם יש רק אדם אחד או שניים שעובדים במשרד, הרי שתוכלו להסתדר עם ניקיון המשרד בעצמכם בדרך כלל או לשכור מנקה לכמה שעות בשבוע. חלק מהחברות מציעות שירותים כמו הדברה, ניקוי מזיקים, שאיבת אבק וכו' בעוד שאחרות מספקות שירותי ניקיון בלבד. אם אתם מחפשים שירות מקיף יותר, אז אולי כדאי לכם לשכור חברה שההתמחות שלה היא מתן שירות נרחב יותר מאשר ניקיון בלבד.

איך נדע אם אנחנו צריכים שירותי ניקיון לעסק?

  • במידה והמשרד גדול ו/או יש בו תנועה ערה של אנשים סביר להניח שיצטבר לכלוך רב, אבק, בוץ, כלים ועוד. לכן כדאי יהיה לשכור חברת ניקיון.
  • במידה ואתם רוצים/צריכים לשדר יוקרה, אסתטיקה, סטריליות, עוצמה, סדר וארגון.
  • במידה ואתם לא רוצים לסכן את המוניטין של העסק שלכם.
  • במידה והעובדים אוכלים במשרד או מכינים לעצמם אוכל במשרד יש סבירות גבוהה ללכלוך, מזהמים ומזיקים שונים.

השלבים הראשונים בדרך למשרד נקי וסיכום דבר:

הצעד הראשון בקיום משרד נקי הוא ההחלטה האם אתם צריכים חברת ניקיון או לא. ישנם גורמים רבים שקובעים אם אתה צריך לשכור חברת ניקיון או לא. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל המשרד שלך. אם הוא קטן, אולי תוכל לדאוג לניקיון בעצמך. עם זאת, אם הוא גדול מספיק, תצטרך לשכור עזרה. אם אתה עוסק בתעשייה כמו בנייה או ייצור, ייתכן שיש אבק ולכלוך בכל מקום ויהיה קשה לאדם אחד לעמוד בקצב בעצמו. במקרים אלו, שכירת חברת ניקיון מקצועית תהיה יותר הגיונית מאשר לנסות לעשות זאת בעצמך. יש יתרונות רבים לשכירת חברת ניקיון למשרד. לצד שיפור יעילות העבודה ושביעות רצון העובדים אתם מפחיתים גם את הסיכון להיווצרות של חיידקים, אבק, עובש ומחלות שונות. כמו כן אתם יוצרים סביבה נעימה יותר ללקוחות המבקרים במשרד ויוצרים רושם ראשוני חיובי יותר.

פורסם על ידי