איך לבחור נכון חברת השכרת פיגומים?

איך לבחור נכון חברת השכרת פיגומים?

כל מי שעובר ליד אתר שבו מוקם בניין חדש או משופץ בניין ישן מבחין בקונסטרוקציות שכבר הפכו לחלק מהנוף העירוני שלנו – הפיגומים שעליהם עומדים העובדים וכך הם יכולים לבצע את הפעולות השונות הנדרשות בענף הבנייה גם בגובה, גם כשנדרשת העברת חומרים כבדים ובאופן כללי שישנם צרכים הנדסיים מורכבים. עבור מי שזקוק לאותם פיגומים – קבלנים, חברות בנייה, חברות שיפוצים וכו' – ישנן שתי אפשרויות: לקנות פיגומים או לשכור אותם. בכל מקרה מומלץ לפנות לחברה בעלת ניסיון רב ומקצועיות ללא פשרות במכירת פיגומים כמו גם השכרת פיגומים.

מגוון רחב של אפשרויות השכרה

הפרמטר הראשון שאותו כדאי לבחון אצל כל חברת השכרת פיגומים ששוקלים לעבוד איתה הוא מגוון האפשרויות שהיא מציעה. אמנם פיגומים, במקרים רבים, נראים לנו כפריט סטנדרטי, ומי שאינו איש מקצוע לא תמיד יבחין בהבדלים בין פיגום לפיגום – אבל בהחלט ניתן לשכור פיגומים מסוגים שונים, ועל-מנת להגיע לפיגום האופטימלי בהתאם לצרכים הספציפיים של הפרויקט עליו עובדים כדאי להגיע לחברה שמציעה מנעד רחב של אפשרויות.

ידע מקצועי יקר ערך

הפרמטר השני לבחירה של חברה ממנה כדאי לשכור פיגומים הוא הידע המקצועי שהצטבר בחברה, וכמובן עד כמה הוא בא לידי ביטוי במסגרת השירות ללקוחות. אמנם במרבית המקרים קבלנים, שיפוצניקים ואנשי מקצוע אחרים אשר זקוקים לפיגומים יודעים בדיוק מה הם צריכים, אבל לעתים ישנן דרישות ספציפיות שרק אנשי מקצוע שאמונים על מכירת פיגומים והשכרתם יודעים כיצד לספק באופן ביעיל ביותר. כמו כן כדאי לקחת בחשבון שגם אם פיגומים מהווים בסופו של דבר פתרון הנדסי בסיסי למדי, הרי שגם בתחום זה ישנם שכלולים וחידושים, ועל כן חשוב להגיע לחברה שמציעה את מיטב הפיגומים הקיימים בשוק.

באופן כללי כדאי לדעת שישנם פיגומים ייעודיים לעליות וירידות, פיגומים ספציפיים לנשיאת משקל רב מהרגיל, פיגומים להתקנת פירי מעליות, פיגומים צרים, פיגומים רחבים, פיגומי אלומיניום ועוד – חברת השכרת פיגומים מקצועית שמקפידה על שירות מעולה תדע להתאים לכל לקוח ולכל צורך את הפיגום הטוב ביותר.

מתי מומלצת השכרת פיגומים ומתי קנייה?

חברת השכרת פיגומים מציעה בדרך כלל גם את האופציה של רכישת פיגומים. הבחירה בין שתי האפשרויות היא בהתאם לתדירות השימוש בקונסטרוקציות אלה: שימוש תכוף מטה את הכף לטובת הקנייה, וזאת הן משיקולי יעילות והן משיקולי מחיר. לעומת זאת, מי שזקוק לפיגומים לעתים רחוקות יחסית יכול "להסתפק" בשכירתם, וכך גם לחסוך כסף, גם לחסוך את הצורך למצוא להם פתרונות אחסון כשלא משתמשים בהם וגם ליהנות מגמישות תפעולית מרבית.

פורסם על ידי