איך לבחור חבילת צילום לאירוע

איך לבחור חבילת צילום לאירוע

חוגגים חתונה או בר מצווה בקרוב? לצד ההחלטות הגדולות כמו בחירת גן אירועים, רשימת מוזמנים ושליחת הזמנות, בחירת קייטרינג ועוד, כדאי להשקיע ולבחור את הצלם. כל צלמי האירועים מציעים מספר חבילות, כדאי לעיין בהן כדי לקבל החלטה נכונה, בהתאם לסוג האירוע ומגבלות התקציב.

חבילת הצילום, שתנציח את הרגעים הקסומים לפני ובמהלך האירוע, ותשאיר את הטעם המרגש שלו איתכם לעוד שנים ארוכות אחריו. אספנו בשבילכם מספר עצות איך לבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר.

מה כוללת חבילת צילום בסיסית לחתונה?

חבילת צילום לחתונה תכלול בדרך כלל:

  • מספר צלמים – צילום החתונה על ידי 2 צלמי סטילס וצלם וידאו מקצועיים.
  • סרט וידאו – סרט וידאו בן 45-60 דקות ברמה גבוהה, הכולל ליווי משלב ההכנות לחתונה, צילומי חוץ וטראש דה דרס/צילומי זוגיות, וכמובן צילום החופה והמסיבה שלאחריה.
  • אלבום חתונה – אלבום תמונות מפואר עם צילומי סטילס באיכות גבוהה, לבחירת הלקוח.
  • צילומי חוץ – צילום החתן והכלה בלוקיישנים לבחירה, למשל נמל יפו, פארק הירקון, חוף הים וכיוצא בזה.
  • הדפסה גדולה – הדפסה של תמונה אמנותית גדולה על פוסטר או על קנבס.

חבילת צילום יקרה יותר כוללת בדרך כלל יותר צלמים, מספר גדול של צילומים באירוע, ציוד מתקדם יותר והטבות שונות כמו הדפסה אחת או יותר על קנבס, מגנטים לאירועים וכדומה.

תוספות לחבילת הצילום

אפשר כמובן לשדרג את חבילת הצילום הבסיסית על ידי תוספות רבות:

  • צילום על ידי רחפן והיילייט.
  • הוספת צלם סטילס או צלם וידאו נוסף.
  • צילום מגנטים הוא תוספת פופולארית באירועים, ומשאיר מזכרת כיפית למשתתפי האירוע.
  • סרט טיזר/טריילר- סרט תקציר באורך 1-5 דקות, שאפשר לשתף ברשתות החברתיות.

חבילת צילום לבת/בר מצווה

כיום מקובל גם לרכוש חבילות צילום לאירועים מרגשים של בני ובנות המצווה. חבילות הצילום כוללות צילומי טבע וחוץ לפני האירוע, צילום המסיבה עצמה, בוק תמונות מהמם, וסרט וידאו, המנציח את הרגעים המרגשים. אפשר גם להוסיף צילום מגנטים למזכרת באירוע ומצגת שתוקרן תוך כדי המסיבה.

חשיבות הקשר עם הצלם/חברת הצילום

הדבר החשוב ביותר בבחירת הצלם הוא, להרגיש את הכימיה בניכם לבינו ואת חשיבות התקשורת הפתוחה בניכם. אם אתם והוא באותו ראש- הצילומים יזרמו בכיף והצלם ישתלב בצורה טובה באירוע. לכן חשוב לא רק לסגור את הפרטים בשיחת טלפון אלא לקבוע פגישה בה גם מכירים את הצלם, מסתכלים ביחד על תיקי עבודות, ומחליטים על חבילות הצילום לאירוע.

סגנון הצילום באירוע

לכל צלם סגנון צילום משלו, וכשנפגשים עם הצלם כדאי להסתכל על תיק העבודות, ולראות מה סגנון הצילום שלו: סגנון מסורתי, אמנותי, עכשווי, דרמטי ואפי, או חופשי. כך תוכלו לבחור וליצור ביחד עם הצלם את אלבום וסרט החתונה, שישקפו ויתחברו לאהבות ולסגנון החיים שלכם ביותר.

בנוסף, כדי לבחור חבילת צילום אירועים כדאי לערוך סקר שוק, לבקש המלצות על צלם מקצועי מהסביבה הקרובה וכדאי להיעזר בחוכמת ההמונים ולקרוא חוות דעת על הצלם, ולהתרשם מגלריית התמונות באתר שלו.

פורסם על ידי