איך לבחור דוגווקר בבת ים?

איך לבחור דוגווקר בבת ים?

בתחילת שנת 2017 פרסם משרד החקלאות טבלה המרכזת את מספר הכלבים לפי יישוב, ונכון לסוף שנת 2016 יש בבת ים 5,130 כלבים הרשומים במאגר הארצי. תושבי בת ים ידועים באהבתם לחיות מחמד, רבים מתושבי העיר מגדלים ומטפחים כלבים, והעירייה הקימה לאורך השנים למעלה מ-10 גינות מושקעות ומטופחות לכלבים.

כאשר תושב העיר מגדל כלב עליו לדאוג לכל צרכיו, מעבר למילוי קערות המים והאוכל. יש לקחת את הכלב לבדיקות שגרתיות, לחיסונים, לטיפולים וכמובן לטייל עמו לפחות שלוש פעמים ביום. מומלץ לטייל עם הכלב לפחות חצי שעה בכל פעם, כך הוא יכול לפרוק אנרגיות, להכיר כלבים חדשים, לחדד את חושי הריח שלו, ולבלות במחיצת בעליו. עם זאת, לעתים קשה להוציא את הכלב שלוש פעמים ביום בגלל העבודה, סידורים, חופשות, תשישות, מחלות ועוד. הפתרון הוא להזמין דוגווקר באזור המרכז המציע שירות גם לתושבי בת ים והסביבה.

מה זה דוגווקר ולמי השירות מתאים?

דוגווקר הוא מקצוע לכל דבר, זהו אדם מקצועי האוהב כלבים ויודע כיצד לטפל בהם, תפקידו להוציא את הכלב לטיולים ממושכים במהלך היום. כל הכלבים חייבים לעשות את הצרכים שלהם מחוץ לבית, עליהם לרוץ, להשתולל ולשחק, להריח, לטייל ולתקשר עם כלבים אחרים. מאחר ורבים מתושבי בת ים עובדים לפחות שמונה שעות מחוץ לבית, הכלב עשוי להישאר שעות ארוכות בבית, ועליו להתאפק עד שבעליו חוזרים מהעבודה ומהסידורים כדי לצאת החוצה לעשות צרכים.

לכן, כדי לדאוג לטיפול הנכון לכלב מומלץ להזמין דוגווקר באזור המרכז המגיע לבית הלקוח, מוציא את הכלב לטיול האורך לפחות 20-30 דקות, ומעניק לו יחס חם ומסור והרבה חום ואהבה. הכלב זוכה לטיולים ארוכים במהלכם הוא עושה את צרכיו ומכיר מקומות חדשים, כך הוא נינוח יותר, עושה פחות בעיות ומרעיף אהבה ללא הרף על בעליו.

איך מוצאים דוגווקר בבת ים?

כדי למצוא דוגווקר בבת ים אפשר לשאול בעלי כלבים אחרים האם הם מכירים אדם המתמחה בהוצאת כלבים לטיול, אפשר גם לשאול ילדים בבניין האם הם מוכנים להוציא את הכלב מדי פעם לטיול, תמורת תשלום. כמו כן, אפשר לתלות שלטים בגינה הציבורית או לחפש מודעות בעיתון המקומי, אך האופציה הטובה ביותר היא להוריד אפליקציה חדשה לאיתור דוגווקרים לפי אזור המגורים.

באפליקציה המתקדמת אפשר לאתר בקליק מהיר דוגווקר באזור המרכז המציע שירות לתושבי המרכז. יש באפליקציה שירותים נוספים לבעלי כלבים כמו דוג סיטינג ופנסיון ביתי במידה ויוצאים לחופשה בצפון, למילואים או שמתכננים נופש בחו"ל.

האפליקציה מתאימה לכל הסמארטפונים, לאייפון ולאנדרואיד, ולאחר ההתקנה יש לבצע רישום מהיר ותוך שניות ספורות אפשר לקבל רשימה של דוגווקרים מקצועיים ומנוסים בכל אזור המרכז, וכמובן גם בבת ים. המחיר של דוגווקר בבת ים משתנה לפי משך הטיול, מדובר בכמה עשרות שקלים בלבד, ואפשר להזמין שירות חד פעמי או קבוע, על בסיס יומי, שבועי וכיוצא בזה.

ראוי לציין כי ניתן להזמין טיול ראשוני בחינם כדי להתרשם מהדוגווקר ומהכימיה בינו לבין הכלב שלכם. באמצעות האפליקציה אפשר לעקוב בזמן אמת אחרי מסלול הטיול של הכלב עם הדוגווקר הצמוד אליו, ובסיום הטיול מקבלים פירוט כיצד הכלב התנהג, האם הוא עשה את צרכיו וכמה זמן ארך הטיול.

במקום לקחת סיכונים מיותרים מזמינים דוגווקר אזור המרכז באפליקציה המתקדמת, והכלב זוכה לטיולים ממושכים בקבוצה של עד 4 כלבים, כך הוא זוכה גם לבלות עם כלבים אחרים, פורק את האנרגיה שלו וחזור לביתו בשלום, וממתין בקוצר רוח לשובכם ולפינוקים ולליטופים שלכם.

פורסם על ידי