איך לבחור את טבעת האירוסין המדויקת עבור בת הזוג

איך לבחור את טבעת האירוסין המדויקת עבור בת הזוג

טבעות אירוסין הן טבעות מיוחדות מאוד אשר לרוב נבחרות על ידי בן הזוג של הכלה המיועדת ומוענקות לה בעת אירוע הצעת הנישואין. הן מסמלות את הרצון של בן הזוג להמשיך את חיי הזוגיות לחיי נישואין. מאמר זה יעזור לכם לבחור את הטבעת הייחודית לבת זוגכם.

טבעות אירוסין הן לרוב טבעות בעלות יהלום או אבן חן ובנות המין הנשי לרוב מחכות להצעה בכליון עיניים ובייחוד לראות את הטבעת שנבחרה עבורן על ידי בן זוגן. המשימה לבחור טבעת היא משימה לא פשוטה וזאת משום שיש מגוון רחב מאוד של עיצובים ולא תמיד בן הזוג יודע ומכיר את טעמה של בת הזוג בעת קניית טבעות אירוסין. כמו כן, כמו לכל ענף התכשיטים, גם טבעות אירוסין הן בעלות טרנדים ואופנות משתנות אשר יכולות להשפיע על הבחירה.

איך לבחור את הטבעת הנכונה עבור בת הזוג?

כל אישה היא שונה ולכן טעמה הוא גם שונה, כדי לבחור טבעת שתהיה לטעמה של בת זוגכם, עליכם לנסות לאסוף כמה שיותר נתונים. הנתון הראשון שיהיה לכם קל לדעת הוא צבע הטבעת. טבעות אירוסין מגיעות בזהב צהוב, לבן או אדום. תוכלו תמיד לברר עם בת זוגכם איזה גוון תכשיטים היא אוהבת באופן כללי. כמו כן, תוכלו לראות אילו צבעי תכשיטים היא עונדת. פרט נוסף שתוכלו לדעת ממראה התכשיטים שבת זוגכם עונדת הוא סגנון התכשיטים המועדף עליה. תוכלו לראות האם התכשיטים שהיא עונדת עדינים או יותר מסיביים. טבעות אירוסין מגיעות בעיצובים שונים, חלקם עדינים יותר וחלקם מסיביים יותר. על פי מראה התכשיטים הקיימים תוכלו להבין על איזה קו ללכת וההמלצה הכי טובה על מנת לקלוע לטעמה של בת זוגכם הוא לשאול חברה או אחות קרובה אשר מכירות אותה היטב ויודעות להמליץ על העיצוב הנכון.

איפה קונים טבעות אירוסין ועל מה לשים דגש?

טבעת יהלומים קונים בחנויות התכשיטים, לרוב אלו חנויות זהב, יהלומים ואבני חן. בחנויות אלו יש מגוון רחב מאוד של טבעות אירוסין בסגנונות שונים ומגוונים. כאשר קונים טבעות אירוסין חשוב לשים לב לשני דברים עיקריים. האחד הוא התעודה הגימולוגית של היהלום או היהלומים אשר מראים נתונים על איכות היהלום שקניתם. חשוב שתקחו יהלום אשר מלוטש היטב ונראה נוצץ ומוקפד. כמו כן, חשוב לבחור את אחוז הזהב בטבעת אשר נמדד בקראט. בידקו האם מדובר ב14 קראט, 18 או 24.

צילום: pixabay

פורסם על ידי